Makedonija. Pasakojimai

Balkanai (I - dalis) Makedonijos spalvos (2) [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/09/25/img/7-97032255.jpg[/img] Skaitydamas kelionių įspūdžius ir ieškodamas naujų krypčių, retkarčiais sutikdavau tarp mašinų spūsčių avių bandas, šalia asiliuką didelėm liūdnom akim. Tie vaizdiniai prašmėžuodavo kartais visai netikėtai, užgoždami civilizuotus pajūrio kurortus. Tačiau ranka nekildavo realiai vertinti galimybės aplankyti erelių žemę. Vieną ankstų vasaros...
Struma, Strumica, Strumenica... (11) Makedonija, 2012 rugsėjo 6 – 16 dienos. Į Makedoniją išvykome vėlyvą rugsėjo šeštosios vakarą. Penkiese: Regina, Nelė, Nemira ir mudu su Vytu. Regina vakare suvaidino premjerinį Jono Vaitkaus spektaklį, nusiėmė grimą, nusiprausė po dušu ir atėjo į automobilį, kuriame jos jau...
Tranzitu per Makedoniją Makedonija, kaip tarpinė stotelė, buvo įtraukta į mūsų kelionės po Graikiją planus, vadinamajam autobuso “atstojui”. Dėl tebesitesiančių nesutarimų su Graikija dėl valstybės pavadinimo (viena iš Graikijos provincijų taip pat vadinama Makedonija) šalį vadina „Buvusi Jugoslavijos respublika Makedonija“. Makedonija, tiksliau makedoniečiai, savo...
Kelionė po Balkanus. 2 dalis. Makedonija (Skopjė) Makedonija – tai maža ir neturtinga valstybė Balkanų pusiasalyje, buvusios Jugoslavijos respublika, dydžiu daugiau nei dvigubai mažesnė už Lietuva ir turinti apie 2,01 mln. gyventojų. Sostinėje Skopjė gyvena apie pusę milijono gyventojų. Makedonija yra nauja valstybė, atsiradusi po Jugoslavijos suirimo....