Latvija. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Kurzeme aktyviai (4) Kodėl Kurzeme? Mes čia jau ne pirmą kartą. Per praėjusius kelis metus berods 4 kartus lankytas kraštas, visi pirmieji kartai buvo vienos dienos trukmės ekspedicijos. Jau lankyta Liepoja, lipta į šv.Trejybės katedrą, klausytąsi vienų didžiausių Europoje vargonų koncerto. Pasivaikščiota po Karosta kalėjimą....
Latvija ir Estija (2) Trumpos atostogos pas broliukus, Sugalvojom pamatyt broliukus, Latvija ir Estija.Tarybiniais laikais buvau abejose respublikose,bet , tai vaikyste.......Nusprendem su draugais pamatyt kaip dabar gyvena „ broliai baltai“.... Pirmyn i kelione...... Marsrutas : Vilnius-Jonava-Rundale- Kuressare- Talinas-Jonava....... Kelias iki sienos su LAT puikus...“VIA BALTIKA“:...o...
Pasivaikščiojimai Rygoje. Ir lietuje... (4) Ankstus balandžio pirmosios rytas. Nuskambėjus žadintuvui girdžiu, kaip už lango pliaupia lietus ir kaip ūžauja vėjas. Į galvą užklysta mintis: „Niekur aš šiandien nevažiuosiu! Nesvarbu, kad už bilietus jau sumokėta ir už viešbučio rezervavimą taip pat bus nuskaičiuota.“ Bet čia...
16 – asis Tarptautinis ledo skulptūrų festivalis Jelgavoje „ STEBUKLŲ ŠALIS '' 2014 (4) Eilinį kartą , pavilioti TRAVEL centro , 2014.02.08 iš Šiaulių išvykstame į Latviją , į 16 – ąjį Tarptautinį ledo skulptūrų festivalį Jelgavoje , kurio tema - „ STEBUKLŲ ŠALIS '' . Po geros valandos pasiekiame Jelgavą – Žiemgalos sostinę ....
Pilių ir rūmų traktu Žiemgaloje (5)   Lapkričio mėnuo Latvijoje ypatingas. Lapkričio 11 dieną latviai švenčia Lačplėsio dieną. Lapkričio 18 visa Latvija švenčia Nepriklausomybės dieną. Ji buvo paskelbta 1918.11.18. Rygoje kelias dienas būna šviesos festivalis. Šiuo metų laiku trūksta šviesos ir šilumos. Šiemet Festivalis...
Receptas Žolinių savaitgaliui: gabalėlis Latvijos ir Estijos trupinys (7) Ingredientai: Tervetės gamtos parkas, Kino miestelis Cinevilla, Miunhauzeno muziejus Duntėje, Baltoji kopa Saulkrastuose, Kaali meteoritai, Kuresarės Vyskupų pilis, Sorvės pusiasalis, Panga skardis, Angla vėjo malūnai, Turaidos muziejus-rezervatas, Gūtmanio ola, Lyno kelias per Gaują, Krimuldos pilis, Siguldos rogučių ir bobslėjaus trasa...
„The Tall Ship Races 2013“ (3) Suaugę mes dažnokai pamirštame savo Asmeninę Legendą. Neretas ir apskritai nelabai pamena, kokia ji buvo... o galbūt kažkada ją kitaip sau įvardino... O juk Ji yra tai, ką tu visuomet norėjai daryti. Kiekvienas iš mūsų ankstyvoje jaunystėje žino savąją Asmeninę...
Gėlių ir fontanų sostinė Ventspilis (1) Taigi - ilgai svajonėse brandintą kelionę į Ventspilį - pagaliau pavyko įgyvendinti su Travel Centre kelionių agentūra . Rugpjūčio 5 d. rytą išvažiuojame iš Šiaulių . Pravažiavus Kuršėnų miestelį , tolimesnis maršrutas vingiuoja šalia Ventos upės ( tai matyti mobiliuko...
Svečiuose pas stilingą, bet pavargusią kaimynę (10) Prisimenu savo pirmąsias savarankiškas keliones. Jų pasiruošimui buvo skirta daugybė laiko ieškant informacijos, skaitant keliautojų pasakojimus, žymintis kelius, skaičiuojant kilometrus bei būsimas išlaidas, bėgant keistis valiutos, sudarant reikalingų daiktų sąrašą, kraunant kuprines ir čirškinant kepsniukus užkandžiui. Šį kartą buvo kitaip....
6 : 2 Ventspilio naudai (2) Artėja atostogų metas, gal ne visi gali išlėkti kur nors toliau, todėl noriu pareklamuoti Latvijos pajūrį. Senokai buvome, gal kiek pasikeitę kainos, bet mano pažįstami ten važiuoja kasmet ir vis dar Ventspiliu neatsidžiaugia. Nuotraukos, deja, kažkur prapuolė kompiuterio gelmėse:) ...
Pasivaikščiojimai po Siguldą ir ne tik (8) Netikėtai-neplanuotai atsirado reikalas nuvažiuoti į Siguldą, pasak apkalbų, vieną iš gražiausių „braliukų“ latvių kurortų. Kadangi pro šalį esame važiavę, o pačioj Siguldoj nebuvę, tai tas reikalas pasirodė visai laiku ir vietoj. Taip prasidėjo pernykštės kelionės aprašymas. Praėjo daugiau kaip metai,...
Nuotykis (12) Jei turi šaunių draugų, neišsisuksi nuo nuotykių. Norėdami ar ne, draugai tave dažnai įtraukia į pačius smagiausius nuotykius - į tokius, kuriuos visada bus gera prisiminti. Šis tekstas skirtas vienam iš tų nuotykių pažymėti, išreikšti dar šviežias mintis ir vėliau...