A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Kipras. Naujausi pasakojimai - mytrips.lt

Kipras. Pasakojimai

Ir vėl Kipras (9) Ne veltui, oi tikrai ne veltui senolių išmintis byloja, kad “žodis ne žvirblis: išskrido – nepagausi”. Nepraėjo nei keturi mėnesiai po mano tvirtu tonu pareikšto “Labai baisiai Kipras netraukia, bet neatmetu galimybės kada nors sugrįžti”, kai bumbt ir nutiko būtent...
KIPRO VILIONĖS (4) Šį pavasarį mano žvilgsnis nukrypo į trečią pagal dydį (po Sicilijos ir Sardinijos) Viduržemio jūros salą – Kiprą. Nors geografiškai šalis priklauso Azijai, tačiau kultūriniu ir politiniu atžvilgiu – Europai. Salos pavadinimas kilęs iš lotynų kalbos žodžio cyprum „varis“: šalis...
Trys tingios dienos Kipre (8) Apie Kiprą aš niekada neturėjau aiškios ir tvirtos nuomonės. Na taip, žinojau, kad tokia šalis yra. Žinojau, kad turi gana smarkiai netradicinę vėliavą. Žinojau, kad yra „kažkur ten šalia Graikijos ir Turkijos“. Žinojau ir tai, kad jau daug metų šalis...
Sugrįžimas į Kiprą (5) Ketvirta kelionė į Kiprą. Stebuklų negali būti. Grįžau kaip namo. Žinau, kur gražu. Kur skanu. Ką pamatyti. Kipre jaučiuosi geriau nei namie. [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/04/08/img/Kipro-gele-kova-13629464.jpg[/img] Šilumos kai kam trūksta. Jūra +18, oras +17 +18 iki +20 +22. Ryte būna saulė, vėliau apsiniaukia, pavakare dažnai...
Du Kiprai (1) Kadangi pernai nepavyko normaliai pratęsti vasaros Balkanuose – atsitiko tiems kraštams nebūdingai šalta rugsėjo pabaiga, tai šių metų vasaros pratęsimą nukėlėme gerokai toliau į pietus. Į Kiprą. Kipre visi buvo ir viską matė. Skridome pilnu lėktuvu ir pirmyn ir atgal. O...
Vėl į Kiprą (8) Kiprą myliu. Tai pareiškiu beatodairiškai ir vienareikšmiai. Atrodo važiuoji atostogauti trečią kartą į tą pačią šalį. Bet žinau, ką ketvirtą kartą savaitę Kipre veikti. Yra nuomonė, kad pasaulis didelis, o gyvenimas trumpas. Todėl reikia vykti vis kitur. Aš už...
Graikijos mitų studijos Larnakos viešbučio kambaryje (9) Kipras, 2014 lapkritis Su kelionių įspūdžiais yra kaip su sutiktais žmonėmis, kai mane su kuo nors pažindina, ar susipažįstu aš pats, tai visada žiūrėdamas į tą žmogų, aš stengiuosi perprasti jo esmę, pajusti kas slepiasi už kiauto, o jo...
Dzeuso ir Afroditės salų skonis. III dalis Kipras (8) Kaip ir šiemet aplankyta Norvegija, Kipras taip pat nebuvo svajonių šalis - man ji asocijavosi su rusų atostogų rojumi, o ne paslaptis, kad būtent šių triukšmingų piliečių draugijos, atostogaujant, visi ir vengia. Tačiau, jei jau reikėjo grįžtant iš Kretos kažkur...
Kipras -The last divided capital Musu maršrutas buvo toks: pirmiausia nuskridom į Vieną, ten pravaikščiojom visą dieną, o tada - naktinis skrydis i Larnaką Kipre.Ten buvom apie 4ta ryto; kadangi mes taupūs ir viešbučio tai nakčiai neužsakėm, tai dar pamiegojom kelias valandas triukšmingam oro uoste, kad...
Kipras. Larnaka. Per Prahą. Na štai, pradedu savo pasakojimą. Iš Vilniaus išskridome į Prahą. Buvom dvi merginos. Kadangi ten turėjome laisvas 5-6 val., jau buvom suplanavusios išlėkti į senamiestį. Buvau prisiklausiusi, kad nelabai galima išlėkti į miestą, todėl šiek tiek pergyvenau, bet iš tiesų...

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys