Jungtinė Karalystė. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Trumpa Škotijos degustacija (9) Jeigu jums ,,nėra blogo oro, o tik bloga apranga" ir ,,visur gražu, bet Lietuvoj gražiausia" - tai čia jūsų kryptis. Nes Škotijos gamta - tai tokia graži Lietuva tik su kalnais, dėl to - dar gražesnė.[img]http://www.mytrips.lt/files/2017/06/29/img/Skotija-74235871.jpg[/img] O aš esu iš tų,...
Trumpa išvyka į Londoną (9) Vilniaus meras R. Šimašius neseniai ėmėsi iniciatyvos, skirtos, kaip jis pats išsireiškė, sutvarkyti Vilniaus oro uosto prieigas bei pažaboti ten karaliaujančius Vladzikus ir Seriogas bei kitus dušmanus. Taip, iš tiesų, jei esi užsienietis, kurį vos atvykusį į Lietuvą oro uoste...
Mieste prie Forto užutėkio (7) Šis miestas niekada nebuvo tarp mano favoritų. Tiesą sakant, jis nebuvo ir tarp ne favoritų. Tiesiog aš jam buvau abejinga. Bet vieną žiemos dieną beveik netikėtai, nelauktai nusiperku Ryanair bilietus, o birželio pradžioje kartu su vaiku skrendame į jį –...
Anglija aktyviai (5) -Sveikas broli, -Labas labas. Kaip sekasi, -Viskas gerai. Žiūrek as čia tokiu reikalu skambinu. Už poros mėnesių čia mano gimtadienis, -Nepamiršim. Pasveikinsim, jubiliejus vis dėlto, -Aš dėl to ir skambinu. Norėjau pasikviesti jus pas save į Bostoną savo gimtadieniui. Pasiėmiau 5 dienas išeiginių. Galiu...
Kalnai, įkurtuvės ir pagiriamasis žodis Velsui (13) Kelionės priešistorė. Nei metai neprabėgo ir aš pagaliau baigiau rašyti savo pernykštės kelionės Velse prisiminimus. Kelionės priešistorė yra beveik tokia pat linksma, kaip ir pati kelionė, tai truputį papasakosiu. Turiu puikų bendradarbį, kuris prieš kelis metus nusipirko bažnyčią Anglijoj, Macclesfield miestelyje...
Savaitgalis Europos sostinėje - Londone, užsukant į Kembridžą (2) Tikriausiai kiekvienas turime draugų, pažįstamų, giminių Anglijoje. Londonas beveik kaip Mažoji Lietuva. Taigi vieną savaitgalį susiruošėme ir mes aplankyti savo senai matytus draugus Londone. "Pagavom" pigius Raynayr skrydžius už 120 lt žmogui į abi puses (pigiau grybo) ir pirmyn....
4 dienos Anglijoje ir 3 valandos Briugėje (3) Visos kol kas mano lankytos salos – tai Saarema su Muhu Estijoje ir Rusnė Lietuvoje. Šįkart keliauju į didesnę salą - Didžiają Britaniją. Atvykstame prie Lamanšo sąsiaurio. Prieš patenkant į keltą tenka prisiminti pasų kontrolę, nes mūsų grupė kažkodėl...
Anglija be Londono prieskonio (7) Tikra atgaiva tokios pusiau spontaniškos neilgos kelionės. Ypatingai, kai iki atostogų laiko lieka lyg ir nedaug, bet jau norisi atitrūkti nuo kasdieninių darbų ir prasiblaškyti. Po naujųjų, saviškių atvažiavę aplankyti Anglijoje gyvenantys draugai, jau kelintą kartą priminė, kad...
Atrasti Londoną dar kartą... (7) Nežinau ar yra dar kitas toks miestas, į kurį gali važiuoti nors ir kasmet ir vis atrasti jame kažką naujo, kuris po kiekvieno vizito tau patinka vis labiau, ir po eilinės viešnagės žinai, kad atvyksi į jį vėl, nes liko...
Kur gyvena princesės ir vyksta olimpiados (4) Vienąkart įvykdžiau misiją nuvykti į miestą iš kur kilęs pseudonimas "Cesius". Juk tai žodžio "Princesė" trumpinys. O princesės gyveno ir gyvena Londone. Ir ne tik jame. Mūsų mylimiausia buvo princesė Diana. Šiemet buvo princo Viljamo ir Kate vestuvės. Atsirado nauja...
PALEI BRISTOLIO ĮLANKĄ SU VAIKAIS Pamenu, kaip kadaise po savaitgalinės kelionės Stokholme gailėjausi, kad nepasiėmėme kartu tada dar keturmečio vaiko. Nors miestai dažniausiai nėra ta vieta, kuri itin džiugintų vaikus atostogų metu, tačiau Stokholmas, o kaip šiemet paaiškėjo, ir Bristolis yra itin draugiški vaikams. Stokholmą...
Bristolis ir jo apylinkes-butinai aplankykite tai Norite pajusti tikrąją Angliją-aplankykite neoficialią Vakarų Anglijos sostinę-Bristolį ir jo apylinkes. Taip, tai tikra tiesa. Senai jau svajojau aplankyti šį miestą ir jo apylinkes , o labiausiai norėjau , kad tai pamatytų mano tėvas, kuriam 81 metai....
Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Senegalas Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys