Jordanija. Pasakojimai

Jordanija: ne vien tik Petra, tai visa senoji Filadelfija (3) Žiūriu, kad pastaruoju metu (pelnytai) didėja susidomėjimas Jordanija. Be to, nuo birželio 1-osios AirBaltic’as atidaro reisą iš Rygos į Amaną. Taigi šalis tampa ranka pasiekiama. Keturios valandos skrydžio ir tu visiškai kitame pasaulyje, - nepakartojami įspūdžiai garantuoti. Ir tai ne...
Welcome to Jordan (12) Tuo maršrutu jau keliavot pasakojimuose du kartus, bet jei netingisi, pakeliaukit ir su manim . Į Jordaniją važiavau XGenomo pramintais takais, bet vienu momentu nuklydau nuo maršruto ir pati viena tyrinėjau turistavimo Jordanijoj ypatumus. Kelionės pabaigoj sėdėdama ant...
Įspūdžiai iš Jordanijos (1) Kelionė kurios nebus įmanoma pamiršti. Tai ne tik vaizdai, kurie mus lydėjo visos kelionės metu, bet ir dar kai kas daugiau. Tai netikėti siurprizai, sėkmė ir nesėkmė, gamtos stichija, visi padariniai jos metu ir po jos. Laukiau vieno, o gavom...
Viva Jordanija !!! Viva Sirija !!! Per kūną bėgioja malonūs šiurpuliukai, nes vėl keliu sparnus į naują kelionę. Man visada taip būna, kai žinau, jog greitai patirsiu kažką nepaprasta, įdomaus bei atversiu naujus horizontus savo akiratyje... Esu įsitikinęs, jog naujas šalis sau atradinėsiu iki tol, kol...
Per Jordaniją pėsčiomis (3) Prieš išvykstant, kuomet pažystamiems mėginau paaiškinti kelionės tikslą, sakydavau, kad noriu tiesiog pakeliauti po Jordaniją. Ir tada paprastai iškildavo vienas klausimas: o ką jūs ten veiksite? Juk kalnų ten nėra! Akivaizdu, kad visi buvo pratę – mes keliaujam tik į...