A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Iranas. Naujausi pasakojimai - mytrips.lt

Iranas. Pasakojimai

IRANAS Titulas draugiškiausi piliečiai goes to...! (I dalis) (2) IRANAS Titulas draugiškiausi piliečiai goes to...! (I dalis) [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/08/17/img/Irano-koliazai-4736311.jpg[/img] PASIRUOŠIMAS: Paradoksas, tačiau asmeninė patirtis parodė, kad Iranas yra viena saugiausių ir turistui draugiškiausių šalių! О taip įprasta kiekvieną pasakojimą apie Iraną pradėti rašant apie visų mintis jog tai...
Iranas.2016 m.spalis.Naudingi patarimai (5) Neseniai grįžau iš Irano.Nepasakosiu čia savo įspūdžių,nekelsiu nuotraukų,nes nuostabiai savo kelionę po Iraną aprašė keliautojas Nomadas.Tiesiog noriu pasidalinti naudinga informacija,kuri,gal būt,pravers kitiems keliautojams. Keliavome dviese. Maršrutas tradicinis-Teheranas-Širazas-Persepolis--Naqshe Rustamas-Jazdas-Kharanakas-Čak-Čakas-Meibodas-Isfahanas-Kašanas-Abyaneh-Teheranas.Kelionė truko 9 dienas. Bilietus pirkau birželį.Skrydis Vilnius-Kijevas- Teheranas ir atgal kainavo 150 eurų .Kijeve tik...
IRANAS LAISVAI (I dalis) (9) Visų pirma, geroji žinia – skrendant į Iraną, jau nebereikia išankstinių vizų. Tarptautiniuose Irano oro uostuose vizos 30-iai dienų įklijuojamos be problemų. Kaina - 50 eurų. Nežinau kaip antžeminiuose pasienio punktuose, dar neturiu informacijos. Skristi palankiausia Turkijos avialinijomis (su persėdimu...
Iranas. Tolyn nuo Teherano (1) Teherane apsistojame pas dar vieną HC narį. Šį kartą viengungio butas. Vyrukui, turbūt apie 40 ar daugiau. Kažkoks interjero dizaineris. Butas įrengtas skoningai ir labai jau europietiškai. Tik įžengus į butą jis pareiškia, kad moterys gali skaras mesti lauk, jis...
Iranas. Pakeliui į Teheraną (5) Kodėl Iranas šį kartą? Nes lentynoje guli “Lonely planet” Middle East kelionių gidas. Neišmesi gi, reikia panaudoti. Tai ir keliaujam ten kur tas gidas sako. Be to, Irane šiaip jėga. Aišku, pries keliaujant reikėjo atlaikyti daugybę draugų, nedraugų, tėvų, giminaičių ir...
Iranas: have a nice country! (2) Tokia sparnuota fraze mums sėkmės palinki pora vietinių turistų savo grožiu smarkiai nuvylusiuose Teherano Golestano rūmuose – paskutinėje šacho prieglaudoje. Ir iš tiesų – jų pageidavimas pildosi – šalis tikrai nice, visi mieli ir malonūs (bent jau už daugumą jų...
Iranas. Aš esu įžymus. Aš - turistas Irane (4) Idėja Rytai traukė nuo pat mažens. Tie nematyti kitokios kultūros kraštai! Pirmosios žinios apie Iraną ne iš žiniasklaidos mane pasiekė prieš penkis metus. Draugas dalyvavo tarptautinėje fizikos olimpiadoje Teherane. Aplankė Isfahaną. Pasak jo, Iranas visai kitoks nei tikiesi -...
2009 liepa Irane (3) Paskatinta to, kad šiame puslapyje dar niekas neparašė apie Iraną, nutariau šia spragą nors šiek tiek ištaisyti. Šiek tiek, nes nemėgstu rašyti apie savo keliones, man kur kas labiau patinka apie jas pasakoti. Irane teko būti pernai vasarą, liepos mėnesį....

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys