Indija. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 3 Atgal1 2 3

Indija ne sezono metu arba kaip sustiprinti meilę Lietuvai (1) Mintis liepos pabaigoje keliauti į didžiausią pasaulyje demokratinę valstybę subrendo per sekundės dalį, išvydus, jog iki tol gana žemas akcijines kainas siūliusi Suomijos nacionalinė aviakompanija jas sumažino dar trečdaliu. Dvejų telefono skambučių pagalba surinkus 4 asmenų grupę (optimalus skaičius, paremtas...
2 savaitės Indijoje ir Nepale 1 diena. Ilgai laukta ir planuota kelionė prasideda. Iš Vilniaus išskrendam anksti ryte. ~5val. ryte lėktuvas kyla ir skraidina mus į Maskvą. Rusijos sostinėje mūsų laukia 10 val. priverstinio laukimo tranzitinėje zonoje, todėl diena praeina nuobodžiai ir labai neįdomiai. Vakare mūsų...
Ir aš buvau Indijoje Indija nebuvo ta šalis, kurią svajojau pamatyti. Mane žavi naturalios gamtos grožis, o ne urbanizacijos produktai. Gi Indijoje gyventojų tiek daug, kad visa žemė arba „užmūryta ir asfaltuota“ arba apsodinta. Galima važiuoti šimtą, du, tris šimtus kilometrų ir...
Indija, kai svajonės pildosi... (6) Kiek pasakojo mano tėvukas, mamos viso gyvenimo svajonė buvo Indija.Kada buvau labai mažas (aš to nepamenu) mama apsiviniojusi savo kūną spalvotomis užuolaidomis, užsipaišiusi ant kaktos raudoną tašką šokdavo mums indiškus šokius.Po 40 metų laukimo, pagaliau pasisekė įgyvendinti mamos svajonę...pamatyti Indiją. Kelionę...
Penkios dienos Delyje (11) Buvau Delyje 2008-ųjų sausį. Taigi kol dar ne viskas išdulkėjo iš galvos, nutariau padėlioti įspūdžius. Skrydis iš Helsinkio į Delį trunka apie 7 valandas, - taigi jokių nepatogumų. Domiuosi lėktuvais, tai džiaugiuosi galimybe skristi naujutėliu DC-11, pakeitusiu legendinį DC-10. Keleiviai daugiausiai...
Indija ir Šri Lanka MMX-XI (5) Visas dienoraštis (virš šimto dienų): www.azzcardfile.net/author/indijammx Pirmoji diena 2010.11.07 Išvykimas. Ilgos kelionės pradžia Sudie, nameliai . Ilgai jūsų nebematysiu, ir ką berasiu sugrįžęs... Rygon važiuoja linksma studentiška kompanija. Kaimynė bobutė. Liuksusinis autobusas, gavau vietą gale, ten stalelis, pasistačiau savo kompiuką ir tvarkausi...
TRISE INDIJOJE: NUO RADŽASTANO IKI VARANASIO (6) Mes – trys grupiokai, mėgstantys keliauti ir seniai puoselėję mintį kartu aplankyti Indiją. Radome šiauliečio Ginto aprašymą apie patogią kelionę automobiliu po Radžastaną. Susisiekėme su vairuotoju Kuldypu Indijoje ir sutarėme dėl 2 savaičių turo. Maršrutą pasirinkome patys, o Kuldypas parinko...
Neįtikėtina Indija (1) Beveik du mėnesiai Indijoje, lėtai keliaujant raukiniais, nelakstant kaip akis išdegus po svarbiausius turistinius objektus We wish you happy travel (linkime jums laimingos kelionės) – tai yra Indijos traukinių įmonės reklaminis šūkis turistams. Atvykus į Delio oro uostą, jau pirmas sutiktas europietis...
Vartai į kitą matmenį (2) PEREKUR. KAVA. Kaip kitaip, jei tai milžiniška animacijos ir vietinių muilo operų gamybos studija? Kavos ir parūkyt... UNITED TELEVISION... Kavos ir parūkyt... Tai kaip HARE KRISHNA.... Briaunuotos stiklinaitės talpa ir forma labai labai primena tokias, iš kurių nusivylę policininkai skandina savo...
Sveiki atvykę į žiurkių šventyklą Indijoje (4) Pasakojimą apie Žiurkių šventyklą (Karni Mata temple) esančią Indijoje, šalia Bikaner miesto, reikėtų pradėti nuo to, kad ši įspūdinga šventykla galėtų būti dar vienas pasaulio stebuklas. Ko gero, visi pabuvoję šioje mistiškoje vietoje galėtų pritarti šiai nuomonei. Šventykla, kurioje karaliauja tūkstančiai...
Indijoj, nekalba indiškai(: (8) Mano skrydis į Indiją buvo itin įdomus, ir KEISTAS. Namuose pramokau su kitų pagalba kalbėti indiškai tai yra hindi kalba. Nuvykusi sveikinausi su indų vaikais, indais, tačiau niekas manęs nesuprato. Jie sake i dont understaind arba išvis tylėjo. Po kelionės...
Vestuvės Indijoje Turbūt daugeliui iš mūsų yra tekę girdėti apie indiškas vestuves. Apie tokias, kuriose dalyvauja šimtai svečių, šokama ir dainuojama kelias dienas, kuriose muzika, šypsenos, spalvingi drabužiai ir nuoširdūs sveikinimai susimaišo į visumą, taip mums primindami rytietiškas pasakas, kurias skaitydavome vaikystėje. Nors...
Puslapis 1 iš 3 Atgal1 2 3

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Senegalas Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys