Indonezija. Pasakojimai

BALIO SALA, JAVA... (9) BALIO SALA, JAVA... 2017 metų spalio – lapkričio mėnuo Balio Kutoje viešbutį įsigijome prieš gerą pusmetį internetu už 360 eurų, tačiau mūsų akyse kambario vertė pakilo kai pamatėme jog liepos mėnesį jis čia kainuoja 1600. Prie viešbučio verandos kažkas buvo nupaveikslavęs...
Kuprota Javos sala (1) Nesiliaujant lietui, neliko nieko kito, kaip bėgti nuo jo. Gavę ne vieną rekomendaciją liūčių sezono metu keliauti į šalies rytus, pirkome su Juozapu bilietus į Džogjakartą ir atsisveikinę su Bandungu sėdome į traukinio vagoną. Kelionė truko visą dieną ir Džogjakartą pasiekėme...
Kelionė pas orangutanus, Indonezija Kas buvo Indonezijoje, bet nebuvo Borneo – taip ir negali užsidėti pliuso, kad tikrai pamatė šalį. Trečia pagal dydį pasaulyje, Borneo sala priklauso trims šalims – Indonezijai, Malaizijai ir Brunėjaus sultonatui. Indonezijos dalis vadinama Kalimantanu. Laukinė gamta visada kelionėse palieka...
Keliaujant po centrinį Balį. (2) Pirmą rytą pabudusi Lietuvoje, lėtai pramerkdama akis bei klausydama į palangę barbenančio lietaus galvojau, kad pabudau iš labai ilgo ir gražaus sapno… Labai nenoriai įsileidau į save mintį, kad ta saulė ir šiluma, lydėjusi mane 70 dienų, liko kažkur...
Su motobirka po BALĮ. Arba – pirmas kartas kitoj pusiaujo pusėj Ši kelionė prasidėjo standartiškai. Lėktuvas, keli persėdimai ir va, mes vietoj! Bali – Denpasar. Truputėli suerzino ilgos eilės prie vizų, ir nors buvo jau ~23h vakaro, oro uosto darbuotojai visai nesidrasko, atsipūtę, šypsosi ir plaukia pasroviui. Viza 25USD žmogui. Nepigu....
Poilsis Gili Trawangan saloje (perspausdinta iš: www.100dienu.lt) Prieš važiuodami į šią kelionę, manėme, kad Filipinų salynas turėtų būti rojus (iš pasakojimų), dėl to pasilikom kelionės pabaigai. Bet Gili Trawangan'o sala ne mažesnis rojus. Karšta saulė, žydras vandui, balti paplūdimiai kaip iš Bounty reklamos, skanus maistas...
”Vakaras indonezietiškai” arba ”Aš visdar čia kažko nepagaunu” (1) Indonezija, Pietų Borneo, Pasir Panjang. Šeštadienio vakaras. Nesu didelė žygių mėgėja, bet gyvenant kitoj kultūroj vis tik norisi pamatyti kaip tas ”kitaip” čia vyksta. Ms. Yeti, mano padėjėja, pakvietė mane į svečius. Tai labai malonu! Sutarto laiko nebuvo, paprasčiausiai turėjau...
’Pavėžėsiu‘ arba ‚Kur mano ”čemodanas”?!’ (lai atleidžia man kalbininkai) Indonezija – pirmoji mano Azijoje aplankyta šalis. Nors prieš kelionę galima pasiruošti daugeliui dalykų, kai kurų netikėtumų, pirmojo įspūdžio numatyti neįmanoma. Noriu papasakoti apie savo pirmąsias valandas Indonezijoje. Veiksmas iš šalies. Šviesiaodė ir dar šiek tiek pablyškusi mergina iš Lietuvos išeina...

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Senegalas Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys