A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Gruzija. Naujausi pasakojimai - mytrips.lt

Gruzija. Pasakojimai

Nesvetingoji Gruzija (14) Daugelis kelionių aprašymų prasideda aikčiojimu kokia ta jų aplankyta šalis yra nuostabi, kaip jie ilgai svajojo ten nuvažiuoti ir kaip jie ten sugrįš dar kartą. Koks maistas, kokie žmonės, o gamta, o miestai! Kelionės gi privalo būti just amazing experience....
Gruzija kitu kampu (1) [img]http://www.mytrips.lt/files/2015/02/05/img/Gruzija-24225345.jpg[/img] Žmonės fantastiški, kainos labai geros (visą dieną po lankytinus objektus važinėjome su taksi, nes viešas transportas ne sezonu metu nevažinėja, už visą dieną sumokėjome 60 larių). Aplankėme neįtikėtinus urvus, pamatėme dinozaurų likusius pėdsakus, aplankėme krioklį ir paragavome tradicinio maisto! Taip...
Lietuva - Gruzija Automobiliu. 2010 (3) Izanga. Mintis nukeliauti i Gruzija kirbejo jau labai seniai, bet del ivairiu priezasciu nebuvo igyvendinta. Siais metais jau apsisprendziau, kad po 1,5m nepertraukiamo darbo reikia pasidaryti geras atostogas. Man - geros atostogos - reiskia toli grazu ne gulejima prie baseino...
Ieškoti nesenstančių dalykų (4) GRUZIJA 2014 rugsėjis Nesu apsėstas tvarkos ir švaros manijos, tačiau prieš išvykdamas į bet kokią, net ir pačią trumpiausią kelionę, visada susitvarkau savo būstą. Nemėgstu namų, savo švara prilygstančių klinikoms, bet netvarkos savo namuose irgi nepakenčiu. Keista, man patinka tam tikros rūšies...
prie Ricos ežero (10) Seni (bet dar ne visai praėję laikai), kai prie mūsų pakelėje stovinčių mašina sustoja nestabdoma ir pasisiūlo pavežti. Mes dvi, jaunos, kvailos, su kuprinėmis. „Prie Ricos ežero? Važiuojam!“ Gi legendų esame prisiklausę, kokia svetinga yra Gruzija, tai viskas mums čia...
Tolima, bet kartu ir artima : Gruzija '11 (3 dalis) (7) Galų gale, po visų lemtų ir nelemtų, antroje dalyje nupasakotų nuotykių, pavyko pasiekti Mestia. Ten mus pasitiko Bido – namų, kuriuose praleisim sekančias tris naktis, šeimininkas, ir jo draugas Reziko, atliekantis vairuotojo funkcijas. Vos pasisveikinę, iškart pamatėme Gruzijos darbų saugos...
Tolima, bet kartu ir artima : Gruzija '11 (2 dalis) (3) Vienas geriausių ir labai mus nudžiuginęs dalykas, susijęs su kelione į Gruziją, buvo tas, kad skridom iš Vilniaus. Antras malonus dalykas buvo tas, kad į bilieto kainą automatiškai įtraukiamas ir bagažas, taigi, kiekvienas žmogus gauna 8kg rankinio bagažo, ir...
Tolima, bet kartu ir artima : Gruzija '11 (1 dalis) (5) Ne per seniausiai Lietuva iš naujo atrado kiek primirštus brolystės ryšius su sena gera sovietinio bloko bičiule Gruzija. Galbūt to priežastis banaliai eurovizinė; gal, ypač mums, prieš dvi dešimtis metų patyrusiems Rusijos agresiją, ta priežastis skausmingai pažįstama dėl 2008-ųjų karo,...
Trys Kaukazo valstybės. Gruzija Tbilisyje mus pasitiko dar didesnis karštis. Su sunkiomis kurpinėmis buvo labai „smagu”. Pasitiko, ne tik gruziniškas karštis, bet ir gruziniškas alfabetas, kuris yra visiškai nesuprantamas. Dar gerai, kad skaičiai tokie patys, tai nors pinigus galima normaliai išsikeisti. Bet karštis toks...
Šiek tiek apie Gruziją (2) Gruzija 1997-1990metai. Šiame mano pasakojime negali būti nei labai aktualių temų, nei juo labiau – karščiausių šiandienos naujienų, nes paskutinį kartą ten buvau gana seniai. Tačiau nors kelis žodžius apie šalį, Gruzija vadinamą, vis tik noriu pasakyti dėl kelių priežasčių. Pirmoji...

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys