A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Graikija. Naujausi pasakojimai - mytrips.lt

Graikija. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 3 Atgal1 2 3

Graikija 2016 metų vasara (4) Praeitą vasarą kelionėn išvykom iškart po baigiamųjų mokyklos egzaminų maratono. Dukra, kaip ir dauguma klasės draugų, sprendė galvosūkį, kur ir kokia eilės tvarka paduoti dokumentus studijoms. Gal kelionė pravėdins galvas ir gal ateis kokia išganinga mintis. Kelionės paįvairinimui...
Dievų gimtinė Kreta (5) Prologas - Bet Kretoje esam jau buvę! - Žinau, - atsakau. - Reikia važiuoti į naujas vietas! - Žinau, bet Kreta man sapnuojasi jau 8 metus. - Nu gerai, aš tada daug ko nemačiau. Ir iš tikrųjų, Ieva tada, prieš aštuonis metus, praleido tikrai daug, mat...
Pavasaris Rodo saloje (3) Balandžio viduryje mano gimtadienis, ir jau kaip tradicija mūsų šeimoje- gimtadienius švęsti kur nors keliaujant, tai pati geriausia dovana, kuri praturtina tiek kūną, tiek sielą. Ir šį kartą gimtadienio dovana buvo kelionė į vieną gražiausių pasaulio salų, tai Rodo salą....
Korfu: žydinti paplūdimių sala (4) Tikiuosi nesupyks aprašę Korfu temoje anksčiau, tačiau nuspendžiau aprašyti savają Corfu. Tiesiog žiūrint Cesiaus pasakojimą apėme jausmas lyg ne apie tą pačią salą rašyta, o gal tai tik įrodo, kad Korfu sala būdama tokia maža yra tokia įvariapusė. Taigi, o...
Kur atostogavo Sisi. Korfu= Kerkyra (8) Šią vasarą buvau Korfu arba Kerkyroje. Abu salos pavadinimai vienodai naudojami ir neturi skirtingų insinuacijų. [img]http://www.mytrips.lt/files/2015/12/06/img/Venecijos-herbas-Korfu-mieste-senojoje-tvirtoveje-13528639.jpg[/img] Skridome į Korfu rugpjūtį. Tą dieną Lietuvoje buvo sumušti karščio rekordai. Kai kas sakė, jog neverta skristi, kai namie karšta. Toks argumentas manęs neveikia....
Dievų ir pasaulio stebuklų beieškant (7) …tą dieną, kai dievai dalinosi pasaulį, saulės dievas Helijas turėjo apšvietinėti žemę, todėl jam nieko neliko. Tada jis iš jūros iškėlė salą ir žmonos Rodės garbei pavadino ją Rodo sala… Prologas Intensyvūs 2015 metai. Paskutinė kelionė buvo net sausio mėnesį į...
Per Balkanus iki Graikijos (3) Avantiūra – kitaip šitos kelionės nepavadinsi. Grįžusi iš mūsų paklajojimų po Kroatiją-Slovėniją, negalėjau nurimti, taip man reikėjo dar kur nors išvažiuoti, bet kur, svarbu, kad būtų toli ir ilgai. Graikijos niekada nebuvo mano svajonių sąraše - ne tik kad pirmose...
Dzeuso ir Afroditės salų skonis. II dalis Kreta (5) Dar besiruošdama kelionei supratau, kad gražiausia Kretoje tai paplūdimiai, tarpekliai ir vienuolynai. Šito gėrio ten tiek daug, kad užtektų ne vienai savaitei. Todėl aš iš karto atmečiau dvi labiausiai lankytinas vietas – Knoso rūmus ir Samarijos tarpeklį ir paaiškinsiu...
Dzeuso ir Afroditės salų skonis. I dalis Kreta (6) Iš tikrųjų tai kelionė turėjo būti į pietvakarinę Prancūziją - maršrutas jau buvo sudėliotas, vila surasta, beliko tik bilietus nusipirkti, tačiau mano bendrakeleiviai šį pasiūlymą priėmė be jokio entuziazmo - jūra nenusimato, vietos negirdėtos, orai neaiškūs...Be jų palaikymo pradėjau ir...
Prie trijų jūrų - 4 dalis Graikija Graikiškos kelionės dalies aprašymą visiškai patikiu dukters dienoraščiui. Liepos 14d., sekmadienis Šią dieną nusprendžiame paskirti pležinimuisi ir nieko neveikimui, tad nėra daug ko čia rašyti. Nakvojome pleže, jūra skaidri ir šilta, labai daug jūros ežių.. Šios dienos nakvynės panoraminis...
Kalimera Crete – iki Elafonisi kitaip - E-4 taku. (6) [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/01/31/img/Horizonte-Elafonisi-83221077.jpg[/img] [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/01/31/img/Beach-78321076.jpg[/img] Kai visos nuodemės jau užkalbėtos ir drugeliai miega savo tvirtovėse... Ups... Kai už lango košia stingdantis vėjas (į -16° oi kaip nepanašu) ir veido odą negailėstingai dehidratuoja el.šildytuvai, toks gėris sugrįšti į šiltus prisiminimus apie paskutinės kelionės potyrius... O dar...
Samothraki sala [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/01/19/img/Samothraki-sala-76420993.jpg[/img]Samotrakė − Graikijos sala Egėjo jūros šiaurėje, Rytų Makedonijos ir Trakijos periferijoje, Evro nome, už 24 jūrmylių nuo Aleksandrupolio. 2013 metais vykome ten automobiliu.[img]http://www.mytrips.lt/files/2014/01/18/img/Salos-vaizdas-is-Aleksandroupolio-15420977.jpg[/img] Į salą reikia keltis keltu. Malonumas nėra labai pigus - už automobilį ir keturis keleivius pirmyn...
Puslapis 1 iš 3 Atgal1 2 3

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys