Etiopija. Pasakojimai

Etiopijoje su Švento Jurgio palaiminimu – II dalis. O mes į šiaurę... (7) Vis dar lapkričio 28 diena. Vakaras Adyje. Vietą vakarienei šiame mieste susirasti visai nesunku – tereikia pasigauti pirmą pasitaikiusį taksi ir paprašyti, kad nuvežtų į gerą restoraną. Taksi vairuotojas tuoj pat linkteli galva ir jau yra pasirengęs važiuoti. Nelabai svarbu...
Etiopijoje su Švento Jurgio palaiminimu – ilgas ir nuobodus pasakojimas apie 3 savaičių kelionę. I dalis Etiopijos pietūs. (18) Etiopija –ta vienas be galo ilgas ir vingiuotas kelias. Kartais platus ir asfaltuotas, besipuikuojantis naujai brėžtomis baltomis linijomis, bet dažniau duobėtas, jau apibyrėjęs ar lietaus išplautas, remontuojamas ar dar tik statomas, beveik visada nenusakomai dulkėtas. Jis eina...
Kelionė po sustojusį laiką (6) Naktis. Prabėgo daug laukimo valandų, tačiau saulėtosios šalies lėktuvas vis dar stovi. Piloto prašymu keleiviai kartu su įgula draugiškai pakeičia ratą. Juodukės stiuardesės chaotiškai laksto po saloną, bandydamos tai vienam, tai kitam kažko pasiūlyti. Jos tai daro krūvomis, todėl veiksmas...