Estija. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Idėja savaitgaliui - Tartu AHHAA mokslo centras (4) Pramoga visiems nuo 5 iki 99 metų ir vieta, kur reikėtų nuvežti vaikus. Tai tikrai, ko gero, naudingiau ir įdomiau, nei legolendai ar disneilendai; kadangi visuose buvau, tai visai atsakingai galiu teigti. Tai ne šiaip atrakcija, bet ir mokymosi aplinka,...
Nesakau, kad aš čia dar sugrįšiu, bet... (3) Po kelionės sakyti, kad „aš čia dar sugrįšiu“, turbūt yra pakankamai banalu, bet vis tik... Būtent taip pernai pasakiau grįžusi iš Talino, nes jaučiau, kad paukščiukas lyg ir uždėtas, tačiau dar daug, daug kas nepamatyta. Ir sugrįžti norėčiau ne kažkada,...
W arba tarp Viljandžio ir Valgos (7) Keliavau tarp dviejų V. Tai nebuvo viena kelionė. Nerasite čia, kada atsikėliau, kada gėriau kavą, kada ką valgiau. Nes mano tikslas pamatyti ir kitiems parodyti. Tad kavą gėriau, kada norėjau prabusti ir kada buvo tam sąlygos. Būtent Viljandyje kavos ryte...
Kruizas į Stokholmą ir mus sužavėjusi Estija. II dalis (9) Na, žinot kaip su ta meile būna? Juk kartais atrodo, kad kaimynės vyras ir gražesnis, ir turtingesnis, ir langus padeda žmonai išvalyti, o myli kažkodėl tą, kuris namie ant sofos privalgęs guli ir net negirdi, kad vėl tu indus plauni... Taip...
Su meile – Estijai... III dalis: nuo Talino bokštų iki Paldiski skardžių (12) Kad Talinas gražus miestas, girdėjau daugybę kartų. Bet kad toks gražus, net neįsivaizdavau. Ir tai rašydama turiu galvoje ne tik senamiestį. Žinoma, mes turėjome per mažai laiko, kad išmaišytume visus užkaborius, bet tai, ką matėme, mūsų nenuvylė. Per vieną nepilną dieną...
Akmenuotoji Estijos sala - Sarema. Vilnius-Sarema-Ryga-Vilnius (2) Atostogos... Taip jau susisuko mano gyvenimas, kad jas kiekvieną vasarą turiu ilgas ir dažnokai tenka gerai pagalvoti, ką toooookio čia nuveikus,kad vasaros dienų virtinė netaptų nuolatiniu namų tvarkymu,maisto gaminimu, etc. Polėkio lyg ir netrūksta, bet kartais tenka ilgokai derinti...
Su meile – Estijai... II dalis: šachtos, glintas, kriokliai ir baikeriška dvasia Po pirmos malonios dienos Estijoje ir užgimstančios simpatijos jai, ankstų rytą pajudame toliau. Važiuojame rytine šalies dalimi į Narvos pusę. Maždaug trisdešimties kilometrų kelio atkarpa driekiasi palei Peipsi (Peipaus) ežerą. Šiame krante dar Estija, kitame – jau Rusija. Ir aname krante...
Su meile – Estijai... I dalis: Tartu istorijos ir prietarai (10) Taip jau sutapo, kad šią vasarą aplankiau abi Baltijos seses. Kelionė į Latviją, kaip jau rašiau, buvo visai neplanuota ir netikėta, o į Estiją jau seniai ruošiausi. Tik ruošiausi į salas, o išėjo taip, kad pasukau į priešingą pusę. Salos...
Didysis Zygis po Baltijos šalis 2011m.(trečia diena) Birželio 26d. (sekmadienis) Išaušo paskutinė mūsų nuostabios kelionės paskutinė diena. Mūsų laukė dar du objektai Estijoje ir vienas Latvijoje. Tartu mieste šiais metais gegužės pradžioje, naujose patalpose (Sadamo g. 1) atsidarė vienintelis Baltijos šalyse mokslo populiarinimo centras AHHAA. Atsidaro jis...
Didysis Zygis po Baltijos šalis 2011m.(antra diena) Birželio 25d. (šeštadienis) Atsikėlėme anksti, nes mūsų laukė dar viena įdomi ir intensyvi diena. Talino mieste mes turėjome aplankyti Jūrų muziejų, kuris įkurtas 1935m., bet šiemet atidarytas naujose patalpose, “Senosios Margaritos“ bokšte. Tai vienas turtingiausių muziejų Europoje jūros...
Didysis Zygis po Baltijos šalis 2011m.(pirma diena) Štai ir vėl mes dalyvaujame šiame nuostabiame projekte. Aplankyti visus Estijos ir vieną Latvijos objektą nutarėme per ilgąjį Joninių savaitgalį. Šį kartą mūsų ekipažas padidėjo, prie mūsų prisijungė jauna keliauninkų šeima iš Visagino ir paskutinę minutę sugalvoję...
Keliones ispudziai pagal Didziojo Zygio marsrutus 2009m. Pakeliui važiuojant pamatome gražią tvirtovę , sustojame pažiūrėti, pasirodo Vaseline , ant vieno pastato pamatome užrašą „Vaselina muzeum“ , užeiname , o ten mus sutinka moteris pardavėja apsirengusi su 600 metų senumo tautiškais rūbais , vyrai...