Bolivija. Pasakojimai

Bolivija: aukščiau debesų ir geriau nei įsivaizduota (4) Bolivija buvo savotiškai nedidelis, tik kelioms dienoms planuotas mano kelionės į Peru priedas. Tačiau, nusipirkęs bilietus ir pradėjęs planuotis maršrutą po šią, žemėlapyje ne itin įspūdingai atrodančią šalį, supratau, kad su tokiu požiūriu padariau didžiulę klaidą. Daugiatautė Bolivijos valstybė (toks...
Bolivija. Dvi savaitės arčiau dangaus (2) 4000 m virš jūros lygio. Galva svaigsta ne tik dėl išretėjusio oro, bet ir nuo vaizdų aplinkui, kurie tokie nerealūs, kad vis bandau save įtikinti – tai ne miražas, tai – Bolivija. [img]http://www.mytrips.lt/files/2013/04/15/img/Bolivija.-Dvi-savaites-arciau-dangaus-74517995.jpg[/img] Kaip išmokti neskubėti Išlipus iš lėktuvo La Pazo oro uoste...
Truputi Pietu Amerikos Fantastiška šalis Bolivija - pranokusi visus mano lūkesčius, padiktavusi tolimesnius planus ir norus judėti toliau, pamatyti daugiau, tai kaip gyvenimo kryžius, kurio kartais norisi atsikratyti ir tarti viskas užteks kuriam laikui (kolkas nepavyksta, bet bandau tai ištarti vėl). Pabandysiu nesileisti...
greitgrisim.lt/ Peru-Bolivija arba Titikaka ežeras (7) Paskutinėms savaitėms Peru pasilikome pačius pačiausius šios šalies reginius. Vienas jų – topų topas Machu Picchu, antras – Titikaka ežeras, vedantis tiesiai į Boliviją. Apie Titikaką dažniausiai sužinome per geografijos pamokas, o tie, kas apie gamtos stebuklus domisi plačiau, tikrai...