Belgija. Pasakojimai

Keletas pastebėjimų maklinėjant po Briuselį (2) www.endlessroad.blogr.lt Išankstinės nuostatos. Visada galvojau, kad Briuselis yra biurokratų ir kostiumuotų dėdžių miestas. Tvarkingas, disciplinuotas ir nuobodus. Miestas. Kuo daugiau Europos miestų aplankau, tuo jie vis labiau atrodo panašūs į vienas kitą. Neberandu kažko, kas būtų ‒ „wow“. Vienur bažnyčia,...
Belgija (In Bruges arba Ne-nuplaukioti kanalai alučio) (10) Niekada nepatiko popsinės turistų nubanalintos vietos. Ok, gali būti ir išimčių, tačiau čia jau reikia istorijos, kaip gimsta kelionė. Kaip gimė ši? 'Gimė'. Yra toks nesenas filmas su airių aktoriumi, tuo pačiu, kuris šmėžavo ne viename holivudiniame blai-bla-blai. Filmas 'In Bruges'. Taigi taip ir...
Antverpenas, laivai ir prisiminimai (4) ”Tall Ship Races” liepos 10 dienos langelyje įrašiau dar vasary, kad tik gink Dieve, nepražiopsočiau to savaitgalio. Senokai jau norėjosi sudalyvaut tame renginyje, pamatyti gražiąsias ‘jūrų katedras’ (taip kartais vadina burlaivius) be to norėjosi praleisti linksmą savaitgalį šurmuliuojančiame...
Apie Belgiją. Ne Gentą, ne Briugę ir net ne Briuselį. (11) Belgija. Ne apie Gentą, Briugę ir net ne apie Briuselį. Taigi atsitiko taip, kad prieš beveik porą metų (vaje, kaip tas laikas greit bėga) gyvenimėlis nelabai lauktai apvirto aukštyn kojom ir teko palikt savo mielą žemdirbių žemę, gėlių darželį po senos...