Baltarusija. Pasakojimai

Baltarusijos spalvos ( II dalis) (9) 3 diena Nors naktį ir palijo, maloniai šiltas rytas tiesiog masina pasivaikščioti pušų paunksmėje. Tačiau mūsų jau laukia pusryčiai ir vėl 8.45 turime jau būti autobuse. Taip - čia palauk nėra, viskas tempe. Bevažiuojant paaiškėja, kad užsuksime ...
Baltarusijos spalvos ( I dalis) (5) Dar pernai keliaujant Baltarusijoje po LDK pilis, šmėstelėjo mintis, kad būtų įdomu pasivažinėti šiame krašte ir kitokiu maršrutu. Ir čia kaip toj pasakoj „lydekai paliepus, man panorėjus“, vieną vakarą vasaros pradžioje gavau pasiūlymą iš kaimyno, kuris organizuoja nestandartines...
Pas rytinius kaimynus (15) Jie nuo mūsų į rytus ir pietryčius. Ir visai šalia. Tik griežtas vizų režimas. Nuotraukoje vizai turi būti 85 procentai galvos. Mano draugas ir bendrakeleivis turėjo dėl to persifotografuoti. Baltarusija. Kelionė organizuota. Ne taip kai į Lenkiją sugalvoję išlekiame...
Baltarusija- pasiblaškymai po pilis ir provinciją ( II dalis) (6) 2 diena Keliamės anksti ir skubame pusryčiauti. Pusryčiams gauname visokių patiekalų- švediškas stalas. Labai skani paprasta avižinė košė, nors visai neišvaizdi. Net pakartoju dubenėlį. Tik su kava tai problemos - tirpi. Galima įsipilti pieno, bet...
Baltarusija- pasiblaškymai po pilis ir provinciją ( I dalis) (4) Belarus moja rodnaja, bulba drobnaja, gnilaja. Kažkodėl būtent šie žodžiai šovė į galvą, pradedant kelionės aprašymą. Nors nieko gimto toje Baltarusijoje nėra, o ir supuvusių bulvių nematėme. Iš tikrųjų, tai paskutiniu metu pagalvodavome, kad visai įdomu būtų...
Klaipėda – Mogiliovas - Minskas (16) 2015 m. kovas ...„Saulės užtemimą yra įprasta laikyti įdomiu astronomijos reiškiniu, kai per tamsų stiklą galima stebėti Mėnulio dengiamą Saulę. Daug mažiau žinoma kita šio reiškinio pusė, kai dėl sumažėjusio apšviestumo staiga pakinta įprasti radijo bangų sklidimo dėsningumai. 2015 m. kovo 20...
Baltarusija vs Švedija: mokome vaikus slidinėti (2) Baltarusijos ir Švedijos turbūt neįmanoma palyginti nei pagal jokį parametrą ir toks sugretinimas gali tik sukelti juoką. Tad pabandysime pajuokauti ir vis tik palyginti nesulyginamus dalykus, nes manome, kad galimybėmis vaikams išmokti slidinėti, kai sudėtinga pasiekti Alpes, šios dvi...
Savaitgalis Baltarusijoje arba Baltarusijos miražai (18) Nežinau kodėl, bet manęs visai netraukia keliauti į postsovietines šalis, netgi jei tai ir asocijuojasi su grįžimu į praeitį ar vaikystę. Taip pat neplanavau ir kelionės su agentūromis, kurių paslaugos seniai neatitinka mano poreikių. Bet kai tokį pasiūlymą pamačiau...
1,5 mėnesio kelionės po Pietryčių aziją startas – Minskas (2) Pabėgti nuo žiemos. Toks buvo pradinis tikslas. O kur skristi? Dabar tavo keliones planuoja avialinijos. T.y kokį pigiausia skrydį matai - ten ir varai. Šį kartą po kojomis pasimaišė Vietnamas. Aeroflotas taip pasiūlė, todėl reikėjo pirkti. Tiesa, skrydis iš Minsko...
Mėlynoji šalis (7) Kiekviena šalis turi keletą spalvų, susijusių su vėliava ar simbolių atributikomis..Pas mus suvenyrų vitrinose galima užtikti tiktai tris spalvas: geltoną, žalią ir raudoną. Tačiau ne Baltarusija. Nes baltarusiškoji vėliava nesiderina su žmonių liaupsinančia spalva. Et, pala pala, kokia ta spalva, kurią...
Gudija (2) Mūsų kaimynai, istorijos dalininkai. Kažkada – mūsų pilys, mūsų žemės. O dabar – kaimyninė Baltarusija. Apie kelionę į Baltarusija su draugėmis karts nuo karto pakalbėdavom jau beveik metus. Laikas bėgo, vasara artėjo, pasirinkome datą. Naujas pasas, mano pirštų antspaudai LR duomenų...
Savaitgalis keliaujant guduose (3) Artėjant 2008 Žolinių ilgajam savaitgaliui, nesinorėjo lėkti kažkur toli, bet labai norėjosi pamatyti kažką įdomiau nei jau įprastos ir atsibodusios Latvija ar Lenkija. „Ryanair“ irgi nieko pigaus nesiūlo. Ir dar labai norėjosi pakeliauti traukiniais. Mėgstu jais keliauti ir labai pasiilgstu....

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys