A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Austrija. Naujausi pasakojimai - mytrips.lt

Austrija. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Alpių simfonija. Tirolis. (3) Laukiau saviškių. Visada jų laukiu! Bet kai jau žinai datą, tas laukimas pasidaro kitoks. Skaičiuoji mėnesius, savaites, dienas ir – valandas. Taip beskaičiuojant mūsų mamikė gavo laišką iš buvusios darbovietės su likusiais laisvais vasarnamiais ir butais atostogoms. Vienas Toskanoje, kitas...
Nuostabi kelione į Austrija ir Kroatija (5) Norėčiau jums papasakoti apie kelionę trukusią dvi savaites. Mes automobiliais keliavome į Austriją, vėliau traukėme link karštosios Kroatijos. ...
Lechweg river trail daugiadienis žygis Austrijos Alpėse (1) 7 dienų maršrutas palei vieną iš nedaugelio laukinių kalnų upę Lech apdovanotas Europos pėsčiųjų asociacijos apdovanojimu. Pereiti šią 125 km trasą nuo upės ištakų šalia aukštai kalnuose įsikūrusio miestelio Lech iki bavarų pasididžiavimo Noišvanšteino stebuklų pilies šalia Fussen‘o gana rimtas...
Automobiliu iki Austrijos žiemą (11) Šiais metais buvo ypač ilgos Kalėdų atostogos. Pirmas planas buvo pamatyti Šiaurę. Beveik mėnesį sekiau Gismeteo orų ir šiaurės pašvaisčių prognozes. Artėjant išvykimo dienai sąlyginai nešaltas ir giedras dienas Suomijos Rovaniemyje pakeitė debesys ir minus 30....
Penkių dienų kelionė: Viena - Čekija (21) [img]http://www.mytrips.lt/files/2015/09/03/img/Imperatoriene-63127704.jpg[/img] Pirma diena. Kelionė išties buvo ilga, virš 920 km: išvažiavom 5.30 iš namų ir tame Lutine buvom 20.30 jų laiku. Kelionė truko 16 val. su trumpais sustojimais: šiltos sriubos, pritūpimų, 15 min nusnaust, nusičiurkšt. O valgyti galima ir vairuojant. Kita šneka,...
Neturistinės Alpės. Jägersee – Tappenkarsee. (3) Kaip seniai kaip seniai mes čia buvom... ir kaip norisi vėl sugrįžti. Na žinoma, ir vėl tas pats... ir kodėl visur norisi sugrįžti? Dienos išvyka, jei esat kur nors čia :-) (Nuo Zalcburgo iki Jägersee apie 90 km). [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/10/26/img/Jgersee-30024076.jpg[/img] Tai vieta, ieškantiems...
Vachau slėnis (4) Slėnis dvelkiantis romantika... gal dėl atsiveriančių vaizdų, o gal dėl jauno vyno... Juk tai – vyndarių slėnis. Vachau prasideda ties Melk ir baigiasi ties Krems an der Donau miestais. 2000 m. Vachau slėnis kartu su Melk ir Göttweig vienuolynais bei...
Neturistinės Alpės. Panoramastraße. Gollinger krioklys (10) ...kartais būna įdomu, gražu... idiliška ten, kur... nėra turistų. Tik vietiniai. Tiesa, kartais jų taip pat būna daug, bet tik kartais... Hallo, Servus. Grüß Gott. Tikrai nemėginsiu jūsų įkalbinėti vienai dienai važiuoti į ale neturistines Austrijos Alpes. Tikrai, ne. Bet......
Užbūrė Austrijos Alpės (15) Austrija, Alpės. Lietinga vasara ten šiemet. Dauguma turbūt pagalvos „ir vėl“. Aš kažkaip užsimaniau į Alpes, į vokišką kultūrą. Perskaičiau visų mūsiškių įspūdžius. Austrijos Alpėse nebuvau buvęs. [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/09/20/img/Taip-gyvena-austrai-88023352.jpg[/img] Per mūsų karščius atsidūriau vėsioje, lietingoje vasaroje. Upės ten pakilę iki krantų, vanduo...
Karšta vasara Austrijos Alpėse (5) Taip jau susiklostė 2013 vasara, kad dėl įvairių aplinkybių „nuplaukė“ ilgai dėliota kelionė į Norvegijos Lofotenų salas. Jau maniau iš vis niekur nebeišvažiuosiąs, bet kelioninis „kirminas“ nedavė ramiai gyventi, tad rugpjūčio pradžioje pavyko nors trumpam išvykti iš mūsų...
Nepaprasta pirmoji gyvenime kelionė (7) Tai buvo kelionė, kurioje pamačiau kitokį pasaulį nepriklausomai nuo to, jog tai nebuvo kelionė aplink pasaulį po šalis su spalvingomis kultūromis. Tai buvo kelionė, kurioje teko išbandyti savo ištvermę, drąsą, sumanumą, kur teko susitikti net su gyvybei pavojingais dalykais ir...
Aplankykite Austrija Sveiki, Gerbiami Keliautojai, esu įsimylejusi į Austrija, o tiksliau- į Austrijos kalnus. Rekomenduoju visiems, kam patinka kalnai, malonus laiko praleidimas, lengvas pasivaikščiojimas- vasaros atotstogoms pasirinkti Austriją. Džiugu tai, kad šioje šalyje gerai išvystyta turizmo infrastruktūra: kalnuose yra kalnų nameliai nakvynei, kiekviename...
Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys