Australija. Pasakojimai

KKB (Koalos ir Kenguros Brisbane) (4) Sveiki, buvau siek tiek pamiršęs šitą puslapį, bet grįžau ir skubu dalintis pasakojimu. Si karta, keliaukime toli, netgi iki Australijos. Apžvelgsime siaurini miestą - Brisbena. Mat, jei jau lietuviai nusigauna iki Tailando, tad paieškojus pigiu skrydžių bilietu iš Tailando, lengvai...
Kelionė aplink pasaulį (2) Aplink pasaulį aš vykstu - Į keturias šalis... Dešimt miestų nuostabių Šiltai mane sutiks... Į rytus link vakarų... Per vandenynus ir žemes, Pro debesis ir virš kalnų Ilgai keliausiu aš... Lėktuvas link Maskvos Nunešė mane... Iki Kinijos garsios Liks naktis viena... Į Pekiną atvykau, - Čia kultūra kita... Iš karto nustebau: "Nepažįstama...
Į Pertą nenoriu (1) Australija 2009.Balandis Į Australijos Pertą skridome per Bankoką. Prieš tai penkias dienas praleidome puolusių angelų mieste,čia pastaraisiais metais tenka būti gana dažnai. Tailando sostinėje jau viskas tarsi ir matyta,bet kiekvieną sykį vis vien kas nors nustebina:tai trykštantys ramybe vietos gyventojai,tai naktiniai...