Pasakojimai

Puslapis 9 iš 92 Atgal5 6 7 8 9 10 11 12 13

Šalis "apie nieką", bet savotiškai žavi (1) Manau, nesuklysiu teigdamas, kad daugumai mūsų tautiečių Paragvajus geriausiu atveju tėra vietovė „kažkur Pietų Amerikoje“, nekalbant jau apie gebėjimą pasakyti ką nors daugiau. Aš taip pat priklausiau šiai daugumai, kol kelionės po Braziliją metu nusprendžiau užpildyti šią išsilavinimo spragą. [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/03/29/img/Veliava-31029441.jpg[/img] Ir taip...
Paskubėkite į Birmą (2) Paskubėkite į Birmą, kol jos neužplūdo turistų ordos ir ji netapo dar vienu Tailandu – tokia mintis sistemingai susiklostė kelionės po šią, Lietuvos vėliavą 1943-1945 m. (su karališkuoju povu) ir 2010 m. (su balta žvaigžde) „pasiskolinusią“ šalį. Puikus klimatas, turininga...
Krymas - kol Rusijos nebuvo :) (4) Sveiki, nesenai su draugais apšnekėjome situaciją Krymo regione ir tuo pačiu pasidžiaugiau, bent jau tuom , kad suspėjome į nuvažiuojantį traukinį ir teko ten paatostogauti. Taigi nusprendžiau papasakoti ir kitiems savo kelionės įspūdžius. Kelionė prasidėjo 2011.09.15 dieną, įšvykti nusprendėme...
Stambulas - fotoreportažas (4) Paryžius – kaip pavasaris sužadina romantiškus jausmus širdyje... Roma – dūzgianti kaip avilys užburia nesibaigiančia rutina... Stambulas – kaip pasaka, išnyksta ribos tarp svajonių ir realybės... Stambulas vartai tarp jūrų, tarp žemynų, tarp religijų, tarp kultūrų. O kur tiek daug vartų,...
Paryžius, P.S. Myliu tave Paryžius - meilės miestas, ar ne? Šią, rodos, neginčijamą tiesą žinojome nuo vaikystės. Bet pastaruoju metu žmogus, išgirdęs šio miesto pavadinimą, tik abejingai trūkteli pečiais. Maždaug, na ir ko gi aš ten nemačiau. O aš manau, kad nematei, ir labai...
Šiaurinė Skandinavija 2 dalis (7) 08.23 Naktį netikėtai pakilo vėjas. Palapinė buvo pastatyta gražioje, bet atviroje vietoje, tai vėjas tiesiog draskė, gerai kad ji štorminė. Ryte oras vėl geras. Šiandien sekmadienis, nedirba visos, net ir maisto, parduotuvės. Turime tikslą- užlipti į ausčiausią...
Šiaurinė Skandinavija (4) Pasidalinsiu įspūdžiais iš vasaros kelionės po šiaurinę Skandinaviją. Dabartinėse realijose toks maršrutas tautiečiams gali tapti visai priimtinas. Gal mano pasakojimas įtikins, kad kelionei nebūtinas tik naujas automobilis :) Pradėsiu nuo to, kad mūsų ištikimai kelionių bendražygei Lagūnai prireikė pakeisti sankabą....
Automobiliu iki Austrijos žiemą (11) Šiais metais buvo ypač ilgos Kalėdų atostogos. Pirmas planas buvo pamatyti Šiaurę. Beveik mėnesį sekiau Gismeteo orų ir šiaurės pašvaisčių prognozes. Artėjant išvykimo dienai sąlyginai nešaltas ir giedras dienas Suomijos Rovaniemyje pakeitė debesys ir minus 30....
Paryžius, 2016 A.D. (14) Kai nusipirkome bilietus į Paryžių, buvo praėję viso labo nepilni pusantro mėnesio po teroristinių išpuolių, apie kuriuos, be abejo, visi žinome ir girdėjome. Nieko keisto, kad buvo komentarų „ko ten važiuoti“ bei klausimų „ar nebijot?“. Šiuo atveju atsakymas gaunasi toks...
Peru paviršutiniško keliautojo akimis (3) Peru aplankyti reikia bent jau poros savaičių. Kitaip gausis daug lėkimo arba liks daug neapžiūrėto. Nenorint švaistyti pinigų kelionių agentūrų paslaugoms, kelionę po Peru galima planuotis pačiam. O galima ir pasinaudoti po didesnę pakrantės dalį - nuo Limos iki ...
Bavariškas gimtadienis (11) Artėjantis vyro jubiliejus padėjo pamatyti tai, ką atrodo jau visi matę bei įgyvendinti seniai planuotas idėjas: vėl po 9 metų pertraukos paslidinėti, aplankyti Svarovskio, BMW muziejus, dar kartą pasidžiaugti Kalėdinės Vokietijos nuotaikomis, pasigrožėti tapytais Bavarijos miestelių namais. Kadangi žinojau, jog...
Link Rumunijos. Tiesiai per aplinkui (3) 2015 rugpjūčio pradžia. Tik spėjo praeiti savaitėlė po grįžimo iš Islandijos - ir vėl išsiruošiau į kelią. Šįkart su žmona automobiliu važiavome į Rumuniją. Nors ne visai taip. Rumunija tik planavimo pradžioje buvo kaip pagrindinė šalis, kurią norėjome aplankyti. Bet...