Pasakojimai

Puslapis 3 iš 92 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kelione automobiliu - Vakarine JAV - Palm Springs, Joshua Tree NP (1) Pirmoji seimos kelione – Amerika (road trip’as). Pasirinkome Amerika ne siaip sau, norejome ne poilsines keliones, nes su pusantru metu nenustygstanciu vietoje mazyliu poilsine kelione mums atrode misija neimanoma. O stai vadinamas “road trip’as” atrode idealus variantas – mazajam patinka...
Kalėdinis savaitgalis Drezdene - Vroclave su čekišku prieskoniu (12) Nors ir neplanavau šiemet žiemą niekur važiuoti, juk tik ką iš Ispanijos grįžom, bet yra aplink mus tokių, kuriems namie nesisėdi, tai ir erzina su visokiais gundančiais pasiūlymais. Iš pradžių sako - nors į Varšuvą, bet šitas miestas manęs visai...
Singapūras – Nykštukas liūto kailyje (1) Savaitė laiko Singapūre praskriejo greitai, dauguma keliavusių ir buvusių turbūt klaustų, ką ten veikti tiek laiko, tačiau kol turėjome nakvynę labai ir neskubėjome. Užtekdavo laiko tęsti pažintį su sparčiai augančiu megapoliu, o vakarai užsitęsdavo pokalbiais iki išnaktų su studentais. Pati...
Ir vėl Kipras (9) Ne veltui, oi tikrai ne veltui senolių išmintis byloja, kad “žodis ne žvirblis: išskrido – nepagausi”. Nepraėjo nei keturi mėnesiai po mano tvirtu tonu pareikšto “Labai baisiai Kipras netraukia, bet neatmetu galimybės kada nors sugrįžti”, kai bumbt ir nutiko būtent...
Vynas moterims naudingas tuomet, kai jį geria vyrai (6) Moldova, 2016 lapkritis Pavasarį, akcijos metu, nusipirkome bilietus į Kišiniovą, aktoriams trumpesniam laikui, man ir Vytui - ilgesniam. Vasara praėjo smagiai, ruduo – dar smagiau, medžiams raustant gavome pranešimą, kad atšaukiamas reisas nuo Kijevo iki Vilniaus. Nenustebome:...
Vėl į Andalūziją II dalis (11) Ryte sunkiai keliamės, pusryčiai užsitęsia, nes nesustodami pasakojame, nėjusiems vakar į famenko, savo įspūdžius. Tačiau iki 12 val. turim išsikraustyti, o dar reikia susidėti daiktus, nes šiandien pervažiuojame į sekančią nakvynės vietą prie jūros, netoli Gibraltaro - La Alcaidesoje, kur...
RUMUNIŠKA ODISĖJA: NUSIVYLIMAI IR ATRADIMAI (25) Prieš kelionę galvojau, jog papasakosiu dar vieną istoriją apie Rūpestėlę, jos šeimą ir jų keliones, bet grįžusi supratau, jog šį kartą pusiau tikrovė, pusiau pasaka nelimpa. Keliavimas buvo nelengvas, varginantis daugeliu prasmių, todėl grįžus, jokių romantinių inspiracijų man nekilo. Šį...
JAV su namu ant ratų 6 dalis: Glacier nacionalinis parkas Apie pasivaikščiojimą debesyse :) Vis dar tie patys Rocky Mountains, kuriuos aplankėme Jeloustoune, bet jau visai kitokie... Iš principo, mes jam skyrėme labai mažai laiko - pusdienį. Tam buvo dvi priežastys: pirma - po daugybės įspūdžių Jeloustoune sunkiai tilpo nauji...
Vėl į Andalūziją I dalis (7) Po 2009 metais vykusios kelionės į pietų Ispaniją, žinojau, kad ten kada nors sugrįšiu. Šiemet grįžau ir įsitikinau, jog man ji taip patinka, kad noriu ten vėl... O kadangi mano pirmoji kelionė buvo į Ispaniją, tai įtariu, kad ta...
Malapascua Sala, Filipinai (2) Filipinuose niekur nenuskubėsi… www.GoLaniGo.com Kam yra tekę keliauti Filipinuose, mums pritars, kad nusigauti iš vienos vietos į kitą, užtrunka nemažai laiko, o kartais net prireikia dviejų dienų! ( Aišku, jeigu neskrendi lėktuvu, o keliauji viešuoju transportu). Taip mums nutiko šį kartą. Įdomumo...
Iranas.2016 m.spalis.Naudingi patarimai (5) Neseniai grįžau iš Irano.Nepasakosiu čia savo įspūdžių,nekelsiu nuotraukų,nes nuostabiai savo kelionę po Iraną aprašė keliautojas Nomadas.Tiesiog noriu pasidalinti naudinga informacija,kuri,gal būt,pravers kitiems keliautojams. Keliavome dviese. Maršrutas tradicinis-Teheranas-Širazas-Persepolis--Naqshe Rustamas-Jazdas-Kharanakas-Čak-Čakas-Meibodas-Isfahanas-Kašanas-Abyaneh-Teheranas.Kelionė truko 9 dienas. Bilietus pirkau birželį.Skrydis Vilnius-Kijevas- Teheranas ir atgal kainavo 150 eurų .Kijeve tik...
Baris-Italija (4) Sveiki, visai neseniai grįžome iš Italijos ir norime pasidalinti įspūdžiais. Vykome į Pietų Italiją vadinama - Apulija. Skrydžio kryptį pasirinkome Bario miestą, į kurį nuo spalio mėn. pradėjo skraidinti Wizzair avialinijos. Norime pasidalinti su keliautojais kelionės informacija, nes patiems...