Pasakojimai

Puslapis 3 iš 96 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Fuertaventura- papludymiu sala Fuertaventura – paplūdymių sala Būtent taip norėtųsi apibūdinti šią Kanarų salą po beveik 2 savaičių. Nieko panašaus nėsu matęs nei Kipro, nei Maltos, nei Koso ar Tenerifės salose. Tai Sala iš didžiosios raidės, kurioje norisi gyventi, miegautis gyvenimu ir pamiršti apie...
Havajai - Aloha Sala (3) Aloha sala - Havajai Apie ką pagalvojame išgirdus žodį Hawajai? Turbut: paplūdymiai, muzika, gėlių karoliai ir palmės. Taip, šito ten pilna, bet man rupėjo pamatyti kitą šios salos gyvenimo pusę. Ilgai ieškojau, kur norėčiau sąvanoriauti už Europos ribų. Po daugiau nei 6...
Curacao - Karibu juros perliukas Curaçao – bet, ne Blue Curacao, nepamirštamos Karibų jūros atostogos. Apie sala Curaçao (Kurasao arba Kurašao) – nedidukė, vos apie 450 km2 pločio ir su 160 000 gyventojų sala pietinėje Karibų jūros dalyje, netoli Venesuelos krantų. Sala priklauso Nederlandų antilų salų...
Nepamirstama Malaizija Kelionė Malaizijoje kitaip Malaizijoje teko aplankyti pagrindines siūlomas turistines vietas, todėl apie jas daug naujo nėra ką pasakot, bet buvo ir išskirtinių vietų, apie kurias ir norėčiau labiau...
Singapuras per 2 dienas Singapūras – tobula šalis, kurioje baudžiama už kramtomosios gumos turėjimą, o už bet kokios narkotinės medžiagos turėjimą – mirties bausmė! Tai miestas tikriem pedantams. Draudžiama metro užkandžiauti, spjaudytis, metyti šiukšles, o pereiti kelią būtina tik tam skirtoje...
Savaitgalis Bistrampolio dvare (1) Į temą Lietuvos tema:) Gegužės viduryje nusipirkome akcijinius visai pigius kuponus ir Bistrampolio dvare šventėme sūnaus gimtadienį. Tikrai nieko tokio och nesitikėjau. Bet praleidome dvi nuostabias, ypatingos laimės, ramybės, pilnatvės kupinas dienas. Ir oras buvo kaip dovana - po šalto pavasario...
Į Šilėnus orchidėjų ieškoti (2) Lyg ir neplanavau pasakoti apie Šilėnus. Visų pirma todėl, kad kartą jau rašiau. Bet kažkaip netikėtai Arūna, pati to nežinodama, man pametėjo temą. Tad pagalvojau, kodėl gi nepapasakoti dar vieno varianto apie šį gražų kaimą ir jo apylinkes? Pirmą kartą Šilėnus...
Baidarėmis Alpėse (3) Data: 2017.04.28-05.06. Upės: Soca, Koritnica (Slovėnija); Resia (Italija); Koppentraun (Austrija). Laivai: 5 Edelveisai, 1 Jalomanas, 1 Saidė, 1 Eskimo. Mintį apie pirmosios gegužės savaitės plaukimą Alpėse pradėjome brandinti dar žiemą. Prie Andriaus bei manęs prisijungė Vaida su Marijum ir Aivaras. Paskutinės minutės...
Kraštelis Gardos ežero pakrantės. Verona. Breša. Mantuja. II Dalis (6) Breša. Į šį miestą norėjau jau seniai. Dar nuo tų laikų, kai mano mėgstamiausiu rašytoju tapo (vienu jų ir tebėra) Remarkas. Apie Brešą jis rašė knygoje „Dangus neturi išrinktųjų“. Nežinau kodėl, bet perskaičius tą knygą Breša atsidūrė „būtinai ten nuvažiuosiu“...
Automobiliu po Gran Kanariją (3) [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/05/14/img/foto-11735440.jpg[/img] Ankstus 2017 m kovo 23 rytas. JK keliai tokiu metu judant link Gatviko oro uosto tušti, taigi anksti praeiname visas patikras ir sėdami pusryčiauti. Lėktuvas pakyla dar po valandžiukės, o Kanarų salų vaizdus pro langą jau pamatome po kelių valandų...
Apie šį bei tą ir šiek tiek pro Černygovą (4) Apie šį bei tą ir šiek tiek pro Černygovą Ukraina 2017, balandis Bilietus į Kijevą nusipirkome iš anksto. Turime tokią tradiciją – radai tinkamus – pirk. Vienas bilietas pirmyn ir atgal kainavo 120 eurų. Po kelių dienų sulaukėme kvietimo viešnagę...
Salvadoras - ne išganymas, nors galėtų būti rojus (1) Nesivarginu gilintis į priežastis, kodėl Salvadoras buvo pavadintas tokiu vardu (ispaniškai – El Salvador – Išganytojas), tačiau praktinė pažintis su šia Centrinės Amerikos valstybe suteikia galimybę spėti, jog ilgalaikis gyvenimas šioje šalyje atitinka daugelį krikščionybės akcentuojamo išganymo – nuodėmių atpirkimo...
Puslapis 3 iš 96 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys