Pasakojimai

Puslapis 2 iš 96 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Karaliaus Mindaugo karūnos beieškant (8) Ėjo antras vasaros mėnuo ...... gerai, kad nesnigo))) Bet jau prilijo tai sočiai. Kai oras nei šioks, nei toks, kai svaiginanti kvapais, karščiu, leipstančiais gėlynais vasara tik prisiminimuose, tai ir nepajunti, kad pusė jos jau ir prabėgo... Ir...
Nuo Helsinkio, pagal jūrą ir atgal ežerais (4) Sugrįžti į Suomiją visada smagu. Kelionę į Suomiją planavau jau nuo praeitų metų, bet išvykti nepavyko. Šiais metais teko vykti su darbo reikalais plius pavyko suderinti laiką ir vietas aplankant draugus. Kadangi norėjau aplankyti Suomijoje keletą vietų tad išvykau savo...
Kalabrija- geriau nei tikėtasi (7) Ilgai lauktos atostogos. Tiesiog skaičiuoji mėnesius, po to savaites, po to dienas. Šiemet žiemą perėjo tiesiog į vasarą. Kai kas sako, jog dar neperėjo. Neaiškus metų laikas. Atostogų ne laukėme, o laukėmės kaip per nėštumą. Kryptis Kalabrija. Pasirinkta todėl, kad...
Pigiausia Pietų Prancūzijos dalis [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/07/06/img/Palavas-les-flots-14535899.jpg[/img]https://saldifaze.wordpress.com/2017/06/28/pigiausia-pietu-prancuzijos-dalis/ Nica, Kanai, Žydroji pakrantė ir prabanga – kertiniai žodžiai apibūdinantys Pietų Prancūziją, retas kuris pagalvoja, kad pasibaigus Žydrajai pakrantei, smėlis ir Viduržemio jūra niekur nedingsta, ji tęsiasi! Siūlo ne ką prastesnius paplūdimius ir miestelius tik jie jau yra...
Trumpa Škotijos degustacija (9) Jeigu jums ,,nėra blogo oro, o tik bloga apranga" ir ,,visur gražu, bet Lietuvoj gražiausia" - tai čia jūsų kryptis. Nes Škotijos gamta - tai tokia graži Lietuva tik su kalnais, dėl to - dar gražesnė.[img]http://www.mytrips.lt/files/2017/06/29/img/Skotija-74235871.jpg[/img] O aš esu iš tų,...
Graikija 2016 metų vasara (4) Praeitą vasarą kelionėn išvykom iškart po baigiamųjų mokyklos egzaminų maratono. Dukra, kaip ir dauguma klasės draugų, sprendė galvosūkį, kur ir kokia eilės tvarka paduoti dokumentus studijoms. Gal kelionė pravėdins galvas ir gal ateis kokia išganinga mintis. Kelionės paįvairinimui...
Kelionė į Rumuniją (2) Pasirinkdami Rumuniją daug kartų galvojome '' o gal kur kitur?'' ''o gal neverta?" . Tačiau nuvykome ir nepasigailėjome. Į kelionę važiavome keturiese. Du suaugusieji ir du vaikai ( 13, 7). 06.04 Kazlų Rūda- Košice 06:45 pajudėjome iš Kazlų Rūdos link...
JUODOJOJE PLANETOJE - GELTONUOSIUOSE MIŠKUOSE (9) Kenija 2017, gegužė Radau nebrangius bilietus į Nairobį, akimirksniu paskambinau savo kelionių bičiuliui, jis tarė – pirk, aš tuojau pat nupirkau. Ir tik įsigiję pradėjome galvoti: nė jis, nė aš apie šitą šalį niekada nesvajojome, svarstydavome nukakti į Pietų Afriką,...
Geneva-Zurich Iš Ženevos oro uosto patogiausiai pasiekti miesto centra yra traukiniu. Bilietą galima nusipirkti online arba per APP: SBB. Bilietas yra lankstus tai galima naudoti ji nebūtinai konkrečiam traukiniui.Taip pat panaudojant savo Boarding pasa galima orouoste įsigyti dieno bilieta viešajam transportui....
Kuveitas: sausa ir karšta, dangoraižiai ir dykuma, arabai ir indusai (3) Kuveitas dar oro uosto atvykimo koridoriuje pasitinka trimetriniais besišypsančio pagrindinio šeicho, o toliau, jau prieš leidžiantis į pasų tikrinimo ir bagažo išdavimo rūsį, – ir kitų valdančios šeimos šeichų plakatais. Apsupti nacionalinės vėliavos motyvais, paveikslai kartu duoda suprasti kas čia...
Balkan trip (5) Kelionė per Balkanus Pasakojimą apie Mūsų kelionę nenoriu išplėsti ir labai smulkiai aprašynėti. Tai bus daugiau informacinio pobūdžio: ką daryt, ko ne, į ką...
Eilat - Izraelio Palanga Nusigauti iki Eilato galima tiesiai iš Lietuvos, Kauno. Jei ieškosite skrydžių per skyscannerį, veskite Ovda, o ne Eilat. Iš Ovdos į Eilatą važiuoja shutlai autobusai ir į kai kuriuos viešbučius. Išėjus iš oro uosto, jus pasitiks palydovės, kurios lydės jus...
Puslapis 2 iš 96 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys