Pasakojimai

Puslapis 2 iš 95 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Singapuras per 2 dienas Singapūras – tobula šalis, kurioje baudžiama už kramtomosios gumos turėjimą, o už bet kokios narkotinės medžiagos turėjimą – mirties bausmė! Tai miestas tikriem pedantams. Draudžiama metro užkandžiauti, spjaudytis, metyti šiukšles, o pereiti kelią būtina tik tam skirtoje...
Savaitgalis Bistrampolio dvare (1) Į temą Lietuvos tema:) Gegužės viduryje nusipirkome akcijinius visai pigius kuponus ir Bistrampolio dvare šventėme sūnaus gimtadienį. Tikrai nieko tokio och nesitikėjau. Bet praleidome dvi nuostabias, ypatingos laimės, ramybės, pilnatvės kupinas dienas. Ir oras buvo kaip dovana - po šalto pavasario...
Į Šilėnus orchidėjų ieškoti (2) Lyg ir neplanavau pasakoti apie Šilėnus. Visų pirma todėl, kad kartą jau rašiau. Bet kažkaip netikėtai Arūna, pati to nežinodama, man pametėjo temą. Tad pagalvojau, kodėl gi nepapasakoti dar vieno varianto apie šį gražų kaimą ir jo apylinkes? Pirmą kartą Šilėnus...
Baidarėmis Alpėse (3) Data: 2017.04.28-05.06. Upės: Soca, Koritnica (Slovėnija); Resia (Italija); Koppentraun (Austrija). Laivai: 5 Edelveisai, 1 Jalomanas, 1 Saidė, 1 Eskimo. Mintį apie pirmosios gegužės savaitės plaukimą Alpėse pradėjome brandinti dar žiemą. Prie Andriaus bei manęs prisijungė Vaida su Marijum ir Aivaras. Paskutinės minutės...
Kraštelis Gardos ežero pakrantės. Verona. Breša. Mantuja. II Dalis (6) Breša. Į šį miestą norėjau jau seniai. Dar nuo tų laikų, kai mano mėgstamiausiu rašytoju tapo (vienu jų ir tebėra) Remarkas. Apie Brešą jis rašė knygoje „Dangus neturi išrinktųjų“. Nežinau kodėl, bet perskaičius tą knygą Breša atsidūrė „būtinai ten nuvažiuosiu“...
Automobiliu po Gran Kanariją (3) [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/05/14/img/foto-11735440.jpg[/img] Ankstus 2017 m kovo 23 rytas. JK keliai tokiu metu judant link Gatviko oro uosto tušti, taigi anksti praeiname visas patikras ir sėdami pusryčiauti. Lėktuvas pakyla dar po valandžiukės, o Kanarų salų vaizdus pro langą jau pamatome po kelių valandų...
Apie šį bei tą ir šiek tiek pro Černygovą (4) Apie šį bei tą ir šiek tiek pro Černygovą Ukraina 2017, balandis Bilietus į Kijevą nusipirkome iš anksto. Turime tokią tradiciją – radai tinkamus – pirk. Vienas bilietas pirmyn ir atgal kainavo 120 eurų. Po kelių dienų sulaukėme kvietimo viešnagę...
Salvadoras - ne išganymas, nors galėtų būti rojus (1) Nesivarginu gilintis į priežastis, kodėl Salvadoras buvo pavadintas tokiu vardu (ispaniškai – El Salvador – Išganytojas), tačiau praktinė pažintis su šia Centrinės Amerikos valstybe suteikia galimybę spėti, jog ilgalaikis gyvenimas šioje šalyje atitinka daugelį krikščionybės akcentuojamo išganymo – nuodėmių atpirkimo...
Trumpa išvyka į Londoną (9) Vilniaus meras R. Šimašius neseniai ėmėsi iniciatyvos, skirtos, kaip jis pats išsireiškė, sutvarkyti Vilniaus oro uosto prieigas bei pažaboti ten karaliaujančius Vladzikus ir Seriogas bei kitus dušmanus. Taip, iš tiesų, jei esi užsienietis, kurį vos atvykusį į Lietuvą oro uoste...
Kraštelis Gardos ežero pakrantės. Verona. Breša. Mantuja. I Dalis (8) Kažkada kažkada... labai seniai, kai pirmą kartą svečiavausi Italijoje, man pasiūlė nuvykti prie Gardos ežero. Tada išdidžiai (nieko apie tą ežerą nežinodama) pareiškiau – nenoriu. Maža mes Lietuvoj tų ežerų turim? Vat į kokį itališką miestą noriu... Tada nepasigailėjau savo...
Palei Nerį ir Dūkštą (6) Keletą kartų jau bandžiau rašyti apie Lietuvą, bet kažkaip neužsikabinau ir tą reikalą užmečiau. Bet po kolegų keliautojų pasakojimų pagalvojau, kad gal reikėtų prie tos temos sugrįžti bei pasidalinti tuo, ką esu mačiusi, nes po Lietuvą važinėju ne taip ir...
Neturistinis Tunisas (1) Tunise mane domino du objektai – Kartaginos liekanos ir „Žvaigždžių karų“ Mos Espa ar Mos Eisley kaimas. Pirmasis objektas yra pačiame Tuniso mieste, jei tiksliau – beveik Tuniso oro uoste, kuris taip ir vadinasi – Tuniso Kartaginos oro uostas. Antrasis...