A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Maršrutai. Puslapis 7 - mytrips.lt
Puslapis 7 iš 19 Atgal3 4 5 6 7 8 9 10 11

Rokiškio kryptis MARŠRUTAS: Zarasai - Rudėnai - Suviekas - Vaidminiai - Kampuolio hidrografinis draustinis - Aleksandravėlė - Degučiai - Kriaunos - Obeliai - Rokiškis - Zarasai...
Antalieptės kryptis Maršrutas: Zarasai – Mukuliai – Vencavai – Antalieptė. Maršrutas ypač patrauklus keliaujantiems dviračiais Baigę viešnagę Zarasų mieste, galite pasukti į Antaliepę. Ją siūlome pasiekti keliais Zarasai – Vencavai (per Mukulius, 21,9 km, kelio danga asfaltas) ir Vencavai – Antalieptė (9 km, kelio danga asfaltas). ...
Salako kryptis Norėdami geriau pažinti Zarasų kraštą, keliaukite SALAKO KRYPTIMI, maršrutu Zarasai - Baltriškės - Degučiai - Bikėnai - Tiltiškės - Salakas - Zarasai. Šio maršruto atstumas apie 72 km....
Palūšės kryptis Keliaudami šiuo maršrutu galite suderinti poilsį prie ežerų ir galimybes pažinti Zarasų ir Ignalinos rajonų bei Visagino miesto lankytinus objektus. Ši dienos kelionė į Palūšę supažindins su šios Utenos apskrities dalies kraštovaizdžiu, joje patirsite poilsio gamtoje privalumus, sužinosite apie propaguojamą apskrityje kulinarinį paveldą. ...
Didžiokai - Zarasai Šis maršrutas – kelionė dalimi Utenos apskrities teritorijos tiems, kurie į ją keliauja iš Vilniaus. Siūlome į ežerų sostinę, Zarasus, atvykti per...Sudeikius, Užpalius, Dusetas. Tegul pailgėjusį atstumą kompensuos, galbūt, iki šiol nelankytos vietovės ir gausybė lankomų objektų Molėtų, Utenos ir Zarasų rajonuose. ...
Sudeikių ir Užpalių keliais Keliaukite gražuolio Alaušo ežero pakrantėmis! Neliksite abejingi kalvotam - daubotam moreniniam jo reljefui, pakrančių miškams, jo dydžiui, nes tai vienas didžiausių vandens telkinių Lietuvoje. Gražuolis Alaušo ežeras lėmė ne tik Sudeikių atsiradimą, bet ir vietovardžio sudarymą. Juk kadaise šiai vietovei išgyventi padėjo ežeras, tuomet turtingas skania gėlų vandenų žuvimi – seliava....
Dviračiais gamtos parku "Daugavas loki" “Daugavas loki” – gamtos parkas Dauguvos slėnyje, Augšdauguvos kraštovaizdyje. Jis užima 129,9 km2 plotą: 76 km2 išsidėstę Daugpilio, 53,9 km2 – Kraslavos rajonuose. Parkas įkurtas 1990 m. tam, kad būtų išsaugotas unikalus ir savotiškas Dauguvos upės slėnio peizažas, jo vertingiausi gamtos kompleksai, kultūros paveldo objektai, augalų ir gyvūnų biologinė įvairovė. ...
Latgalė automobiliu. 2 maršrutas Ypač didelio dėmesio iš keliaujančių susilaukia unikalūs gamtos tvariniai. Vienas tokių yra Nicgalėje. Tai pats didžiausias Latvijoje akmuo, kuris yra 10,5 m ilgio, 10,4 m pločio ir 174 m3 apimties. Nicgalėje išlikusi ir 1863 m. statyta neogotikos stiliaus bažnyčia. ...
Latgalė automobiliu. 1 maršrutas Šis maršrutas siūlomas neatsitiktinai, nes tikime, kad jus žadins primirštų anapus Lietuvos sienos vietovių žavesys ir kultūrinis palikimas. Pažinkite Latgalę, atraskite tai, kas čia pat - šalia jūsų....
Daugpilio lankytinos vietos Daugpilio miesto istorinis centras yra valstybinės reikšmės urbanistikos paminklas, kurio statybos vyko XIX amžiuje pagal 1826 metais Sank Peterburge patvirtintą senamiesčio užstatymo projektą. Istorinis centras yra patraukliausia miesto vieta, kurioje puikiai atsiskleidžia tai, jog įmanoma rasti kompromisą tarp to, kas sena ir jauna....
Aristokratiškasis Užutrakis 25 km nuo Vilniaus nutolusi nuostabi Užutrakio dvaro sodyba. Pirmą kartą Užutrakis, vadintas "Algirdo sala", paminėtas XIV a. J.Tiškevičius Užutrakį nusipirko 1897 m. Per trumpą laiką Juozas su žmona Jadvyga kunigaikštyte Sviantopelk - Četvertinska Užutrakyje sukūrė nuostabų ansamblį....
Po angelų sparnais Netoli Trakai – Rykantai kelio, šalia Užutrakio išsidėstęs, 2009 m. rugsėjį atidarytas, „ Angelų takas“. ...