Puslapis 2 iš 19 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Dviračiais iki Kryžių kalno Kryžių kalnas - tai istorijos ir architektūros paminklas, unikalus liaudies meno ansamblis. Jis traukia žmones, visus tikinčiuosius savo ramybe, dvasingumu, autentiška ir sakraline būtimi....
Dviračiais iki Rėkyvos ežero Rėkyva - ežeras šiaurės Lietuvoje, Šiaulių miesto savivaldybėje, apie 7 km į pietus nuo Šiaulių miesto centro. Rėkyvos ežeras - didžiausias Lietuvoje vandenskyrinis ir vienintelis tokio dydžio aukštapelkinis ežeras. ...
Dviračiais po Šiaulius Maršruto ilgis: ~10 km. Trukmė: ~ 2-3 val. Važiuodami šiuo maršrutu susipažinsite su pagrindiniais Šiaulių lankomais objektais....
Talšos ekologinis takas Talkša, Talšos parkas, Talšos ežeras, Salduvė, Salduvės parkas, Rytinėje Talkšos ežero pakrantėje, Talkšos bei Salduvės parkuose įrengtas Talkšos ekologinis takas. Taką sudaro 23 stotelės, jose pastatyti informaciniai stendai. Tako ilgis – apie 5 km. ...
Mano miestas - Kėdainiai Miestas, kuriame gyvenu ir kurį siūlau aplankyti kiekvienam, įsikūręs pačiame Lietuvos viduryje ant Nevėžio upės krantų. Nors dauguma jį žino kaip Lietuvos agurkų sostinę, čia gali pamatyti kur kas daugiau! Todėl artėjant vasarai, prasidedant kelionių laikui susipažink su mano miestu – Kėdainiais...
Gaujos mokomasis takas
  • 2011-05-14
  • Lietuva (Šalčininkai)
2003 metais Gaujos kraštovaizdžio draustinio teritorijoje prie Kalvių kaimo buvo įrengtas Gaujos mokomasis takas. Tako ilgis apie 1,7 km. Yra įrengta 18 stotelių. Tako trasos su natūralia danga ilgis apie 1,4 km., su medžio danga - apie 0,3 km. ...
Adriano sienos pėsčiųjų trasa Adriano sienos trasa - tai ilgas pėsčiųjų maršrutas, nusidriekęs Šiaurės Anglijoje apie 135 kilometrus nuo Valsendo (angl.k Wallsend), esančio rytinėje Didžiosios Britanijos pakrantėje, iki Bowness-on-Solway kaimelio įsitaisiusio vakarinėje šalies pakrantėje. ...
Rožinių dviračių trasa Norint išbandyti Rožinių dviračių maršrutą, kelionę geriausiai prasidėti prie Verkių rūmų architektūrinio ansamblio, kuriam daugiau kaip du šimtai metų. Nuo Verkių rūmų toliau važiuojame kairiąja Žaliųjų ežerų gatvės puse, per Verkių mišką iki sankirtos su Gulbinėlių gatve. Toliau prasideda specialia žvyro danga paklota taip vadinama Rožinių dviračių trasa. ...
Vakarinis mėlynasis pėsčiųjų ir dviratininkų žiedas Vakarinė Labanoro regioninio parko dalis išsiskiria vaizdingu kraštovaizdžiu, ežerų gausa bei gamtinių ir kultūrinių objektų įvairove. Visa tai ir apjungia turistinis maršrutas - "Vakarinis mėlynasis pėsčiųjų ir dviratininkų žiedas", kurio ilgis siekia 74 km. ...
Šiaurės Rytų Aukštaitijos vandens malūnų žiedas Žygis trunka tris dienas, per kurias susipažinama su autentiškais Gaveikėnų, Ginučių, Pakretuonės, Bruknynės (Borovkos), Pakaso, Minčios, Antalieptės bei Tiltiškių vandens malūnais, jų praeitimi bei šiandiena. ...
Automobiliu po Šešupės kraštą Lenkijos–Rusijos pasienis yra už 4 km į šiaurę nuo Geldapės. Čia ir policijos postas. Romintos giria nuo Vištyčio ežero rytuo­se driekiasi apie 27 km į vakarus iki Geldapės, o iš šiaurės į pietus – apie 15 km. Giria apima 250 km² plotą. Joje – apie 20 ežerėlių. ...
Dviračiais po Šešupės kraštą Geldapė – Varmijos Mozūrų vaiva­dijos miestas, rajono centras, įkurtas abiejuose Geldapės upės krantuose. Upės vardas sudarytas iš žodžių gelda ir upė (jotvingių – apė), nes upė teka giliu slėniu. Šiaurės rytų pakraštyje – dide­lis Geldapės ežeras. Šiose vietose savo kultūros pėdsakų paliko ne tik jotvingiai, bet ir lietuviai, vokiečiai, žydai, lenkai. ...