Zakas

Žinutės: 4
Lankytojų: 46270
World
Aplankytos šalys: Albanija, Andora, Austrija, Baltarusija, Belgija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Gibraltaras, Graikija, Islandija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Juodkalnija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lichtenšteinas, Lietuva, Liuksemburgas, Makedonija, Monakas, Nyderlandai, Norvegija, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Rusija, San Marinas, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Šveicarija, Ukraina, Vatikanas, Vengrija, Vokietija

Keliautojas zakas. Naujausios istorijos

Lofotenų salynas (9) Sveiki, keliautojai. Pastebėjau, kad šiame puslapyje liko nedaug automobilinių keliautojų, kurie svečius kraštus aplanko savomis transporto priemonėmis. Dauguma, taupydami laiką ar pinigus, naudojasi atpigusiais skrydžiais. Kol manęs šis keliavimo būdas dar neužvaldė, dalinuosi su jumis praėjusios vasaros „oldschool‘inės“...
Link Rumunijos. Tiesiai per aplinkui (3) 2015 rugpjūčio pradžia. Tik spėjo praeiti savaitėlė po grįžimo iš Islandijos - ir vėl išsiruošiau į kelią. Šįkart su žmona automobiliu važiavome į Rumuniją. Nors ne visai taip. Rumunija tik planavimo pradžioje buvo kaip pagrindinė šalis, kurią norėjome aplankyti. Bet...
Ratu aplink Islandiją (8) Jau labai senai norėjau aplankyti šią salą, bet rimtesniu kelionės planavimu taip ir neteko užsiimti. Galbūt dėl brangumo, o galbūt ir dėl bendrakeleivių stokos, idėja išvykti ten kaskart nuguldavo kažkur giliose svajonėse. Todėl metų pradžioje sužinojęs apie renkamą...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas zakas. Naujausios nuotraukos

Helsinki Norvegija Helsinki Norvegija Helsinki Norvegija Helsinki Norvegija
Helsinki Norvegija Suomenlinna Norvegija Suomenlinna Norvegija Suomenlinna Norvegija
Suomenlinna Norvegija Suomenlinna Norvegija Botnijos įlanka Norvegija Arvidsjaur camp Norvegija