Xvim

Žinutės: 51
Lankytojų: 62465
World
Aplankytos šalys: Austrija, Belgija, Čekija, Graikija, Gruzija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Kipras, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Nyderlandai, Portugalija, Prancūzija, San Marinas, Slovakija, Turkija, Ukraina, Vatikanas, Vengrija, Vokietija
Apie:

Aš žinau, kad žvaigzdėlaivio valdymas yra ekskliuzyvinio pseudomentalinio kontakto su sudėtingiausiomis antrosios ekstravirtualinės klasės sistemomis klausimas pagal stochastinį minties relaksacijos principą.

Keliautojas xvim. Naujausios istorijos

Trumpa išvyka į Londoną (9) Vilniaus meras R. Šimašius neseniai ėmėsi iniciatyvos, skirtos, kaip jis pats išsireiškė, sutvarkyti Vilniaus oro uosto prieigas bei pažaboti ten karaliaujančius Vladzikus ir Seriogas bei kitus dušmanus. Taip, iš tiesų, jei esi užsienietis, kurį vos atvykusį į Lietuvą oro uoste...
Ir vėl Kipras (9)
  • 2016-12-05 (nuotraukų 32)
  • Kipras
Ne veltui, oi tikrai ne veltui senolių išmintis byloja, kad “žodis ne žvirblis: išskrido – nepagausi”. Nepraėjo nei keturi mėnesiai po mano tvirtu tonu pareikšto “Labai baisiai Kipras netraukia, bet neatmetu galimybės kada nors sugrįžti”, kai bumbt ir nutiko būtent...
Trys tingios dienos Kipre (8)
  • 2016-06-02 (nuotraukų 39)
  • Kipras
Apie Kiprą aš niekada neturėjau aiškios ir tvirtos nuomonės. Na taip, žinojau, kad tokia šalis yra. Žinojau, kad turi gana smarkiai netradicinę vėliavą. Žinojau, kad yra „kažkur ten šalia Graikijos ir Turkijos“. Žinojau ir tai, kad jau daug metų šalis...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas xvim. Naujausios nuotraukos

Rafaelio ekspozicija Victoria and Albert muziejuje Jungtinė Karalystė Gamtos istorijos muziejuje Jungtinė Karalystė Krantinė Jungtinė Karalystė Londono Taueris Jungtinė Karalystė
London bridge.. Is NOT falling down. Jungtinė Karalystė HMS Belfast kruizeris Tower bridge'o fone Jungtinė Karalystė Londono Sitis Jungtinė Karalystė Tower brigde. Vaizdas nuo London bridge. Jungtinė Karalystė
Batai batUK'ai. Vis dar Camden'as. Jungtinė Karalystė Vaikų tvirkinimas in progress Jungtinė Karalystė May the force be with you, Camden! Jungtinė Karalystė Medžiotojo medžioklė Jungtinė Karalystė