Trachalas

Žinutės: 3
Lankytojų: 39931
World
Aplankytos šalys: Baltarusija, Estija, Gruzija, Latvija, Lietuva, Rusija, Ukraina, Vokietija
Apie:

Keliauju po Lietuvėlę ir tiek ;)

Keliautojas trachalas. Naujausios istorijos

Aplink Lietuvą II etapas 2010 08 17 - 08 25. Devinta diena. (1)
  • 2011-09-16 (nuotraukų 5)
  • Lietuva
Devinta diena: Laižuva-Laižuvos g.st.-Jučiai-Kesiai-Kivyliai-Klikoliai-Suginčiai-Vėlaičiai-Viešučiai-Minkiai-Martyniškiai-Puikiai-Žagarė-Stungiai-Skaistgirys-Reibiniai-Bijeikiai-Jurdaičiai-Mančiai-Jankūnai-Trumpaičiai-Trumpaitėliai-Staneliai-Rudiškiai-Juodžiai-Dragiai-Meškuičiai-Šiauliai. Taigi, paskutinė dienelė. Aštuntą ryte mes jau Laižuvos centrelyje. Vytautas pasuka link Viekšnių (atsisakė važiuoti pagal maršrutą, nes per daug planuijamų kilometrų), aš minu pasieniu. Matyt atėjo laikas pailsėti vienam nuo kito. Neramu ir man pasidarė – oras...
Aplink Lietuvą II etapas 2010 08 17 - 08 25. Aštunta diena. (1)
  • 2011-07-06 (nuotraukų 14)
  • Lietuva
Aštunta diena. Kalčių ež.-Vyžančiai-Dibikiai-Bučiai-Petraičiai-Židikai-Dautarai-Parakalnis-Lūšė-Pikeliai-Griežė-Kuodžių HE per Ventos upę-Mantvydai-Leckava-Ferma-Kabaldikai-Buknaičiai-Auksūdys-Lendriškiai-Laižuva. Startavome 9:00 val. finišavome 20:00 val. Dienos antirekordas, tik 65 km.  Rytas, iš po lietingos nakties, išaušo su stipriu vėju ir gąsdino šlapumu, gerai, kad nors vėjukas palankus. Židikuose, kapinėse apžiūrim koplyčią ir kapą...
Aplink Lietuvą II etapas 2010 08 17 - 08 25. Septinta diena.
  • 2011-07-03 (nuotraukų 7)
  • Lietuva
Septinta diena. Maršrutas : Šventoji-Kalgraužiai-Laukžemė-Sūdėnai-Benaičiai-Landimai-Senoji Įpiltis-Jodeikiai-Lenkimai-Sriauptai-Luknės-Kulai I-Skuodas-Narvydžiai-Trūbakiai-Klaišiai-Kirvyliai-Kerviai-Vižančiai-Kalčių ežeras. Startavome 8 val., finišavome 19:30 val. Pravažiavome 80 km. „Puikiai pailsėję“ Šventojoje , pas Vytuko draugą, išmynėme į gražius, kvepiančius Kalgraužių ir Laukžemės miškus. Laukžemės miške, šiek tiek pasukę nuo maršruto, aplankėme kolegas...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas trachalas. Naujausios nuotraukos

Rudiškiai. Bažnyčia. Lietuva Vydaučių pelkės miškas. Lietuva Vydaučių pelkės miškas. Lietuva Kivyliai. Bažnyčia. Lietuva
Kivyliai. Paminklas Kęstučiui. Lietuva ...paskutinė nakvynė prieš Leckavą... Lietuva Purpliai. Malūnas. Lietuva Purpliai. Malūnas. Lietuva
Leckava. Paminklas Žalgirio mūšiui 600metų. Lietuva Leckava. Paminklas Žemaičių krikštui. Lietuva Įkalnė, persikėlus per Ventą, ties Kuodžių HE. Lietuva Varduva. Lietuva