spalis86

Žinutės: 1
Lankytojų: 3090
World
Aplankytos šalys: Airija, Belgija, Čekija, Danija, Egiptas, Graikija, Ispanija, Italija, Izraelis, Japonija, JAV, Jordanija, Jungtinė Karalystė, Latvija, Lenkija, Lietuva, Liuksemburgas, Marokas, Meksika, Nyderlandai, Palestina, Pietų Korėja, Portugalija, Prancūzija, Ukraina, Vokietija
Apie:

Pasaulis yra knyga, o tie, kurie nekeliauja, skaito tik pirmą puslapį

Keliautojas spalis86. Naujausios istorijos

Tekančios saules šalis - Japonija (2) Leidžiuosi Narėtos oro uoste 9 vakare. Išvargintas ilgos keliones turiu nusigauti iki Tokio centra, kuris yra maždaug 60km nuo oro uosto. Renkuosi JR Narita Express- tai greičiausias budas nusigauti iki centro, šio traukinio kaina 2940 yen. Man reikėjo nusigauti...
Marokas – trupinėlis dangiško Afrikos grožio iš arčiau (1)
  • 2014-03-12 (nuotraukų 5)
  • Marokas
Vienas iš įspūdingiausių ir tikrąjį Maroką atspindinčių miestų Marakešas. Lyginant su sostine Rabatu, jis išsiskiria savo vidine harmonija, verdančiu gyvenimu, turistų medžiokle, klaidžiomis gatvelėmis kartu su išmaldos prašančiaisiais neįgaliaisiais ir vaikus ant rankų laikančiomis mamomis. Dienoms bėgant suvoki, jok tai...
Portugalija Kiekvienas iš mūsų turi pomėgių, kurie skaidrina gyvenimo pilnatvę. Mes – neišimtis! Gyvenimas plaukiant pasroviui mums neįdomus. Ir štai dar vienas iššūkis – kelionė į Portugalijos sostinę – Lisaboną. Pasirinkome kelionę lėktuvu, o maršrutą planavome Google.lt ir knygų pagalba, nes...

Keliautojas spalis86. Naujausios nuotraukos

Tekančios saules šalis - Japonija Japonija Tekančios saules šalis - Japonija Japonija Tekančios saules šalis - Japonija Japonija Tekančios saules šalis - Japonija Japonija
Tekančios saules šalis - Japonija Japonija Tekančios saules šalis - Japonija Japonija Marokas – trupinėlis dangiško Afrikos grožio iš arčiau Marokas Marokas – trupinėlis dangiško Afrikos grožio iš arčiau Marokas
Marokas – trupinėlis dangiško Afrikos grožio iš arčiau Marokas Marokas – trupinėlis dangiško Afrikos grožio iš arčiau Marokas Marokas – trupinėlis dangiško Afrikos grožio iš arčiau Marokas lisbon Portugalija