Sillwio

Žinutės: 6
Lankytojų: 21830
World
Aplankytos šalys: Alžyras, Armėnija, Austrija, Baltarusija, Bulgarija, Danija, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Kazachija, Latvija, Lenkija, Lichtenšteinas, Lietuva, Malta, Moldavija, Nyderlandai, Norvegija, Pietų Afrikos Respublika, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Rusija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Šveicarija, Turkija, Ukraina, Vengrija, Vokietija

Keliautojas sillwio. Naujausios istorijos

Ispanija, oi, ne, Fuerteventura (2) Prologas Nauji metai, nauji nuotykiai. Turbūt kiekvieną kartą sakau tą patį, bet niekaip neišeina nesikartot. Už keliones gali būti geriau tik naujos kelionės. Tik grįžę iš Alikantės pradėjome dairytis ir dėliotis sekančią kelionę. Tiksliau, dėliotis visada tik grįžus pradeda Ieva. Ji...
Costa Blanca (5) Prologas Hola brangieji! Dažnai pagalvoju, jog kelionių laukti smagiau, negu keliauti. Na ne, nevisai. Tačiau arti tiesos. Mes nesame iš tų, kurie planuoja smarkiai. Dažniausiai susimetam daiktus, prabėgom permetam akim forumus, įsirašom kokį nors app‘ą ir važiuojam. Svarbiausia nepamiršt pasų, pinigų...
CCCP (12)
  • 2016-07-25 (nuotraukų 7)
  • Rusija
Žemiau surinkau keturis trumpus, čia nepublikuotus, pasakojimus apie mano keliones po dabar jau nebeegzistuojančią šalį. Neegzistavo ji ir kelionių metu, tačiau jausmas keliaujant toks pat, kaip Gorbačiovo karjeros pradžioj. Gero skaitymo :) 2012 birželio 29 Kaip aš keliavau po Rusiją Įdomus ekspyriensas, skrydis...