A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Žinutės: 6
Lankytojų: 2862
World
Aplankytos šalys: Armėnija, Austrija, Azerbaidžanas, Baltarusija, Belgija, Čekija, Danija, Egiptas, Estija, Graikija, Gruzija, Indija, Indonezija, Iranas, Ispanija, Italija, Izraelis, JAV, Jordanija, Jungtinė Karalystė, Juodkalnija, Kambodža, Kazachija, Kinija, Latvija, Lenkija, Libanas, Lietuva, Makedonija, Malaizija, Malta, Marokas, Mianmaras, Moldavija, Nepalas, Nyderlandai, Palestina, Prancūzija, Rusija, Serbija, Singapūras, Sirija, Slovakija, Suomija, Švedija, Tailandas, Tunisas, Turkija, Ukraina, Uzbekija, Vengrija, Vokietija

Keliautojas nomadas. Naujausios istorijos

IRANAS LAISVAI (I dalis) (9)
  • 2016-05-16 (nuotraukų 255)
  • Iranas
Visų pirma, geroji žinia – skrendant į Iraną, jau nebereikia išankstinių vizų. Tarptautiniuose Irano oro uostuose vizos 30-iai dienų įklijuojamos be problemų. Kaina - 50 eurų. Nežinau kaip antžeminiuose pasienio punktuose, dar neturiu informacijos. Skristi palankiausia Turkijos avialinijomis (su persėdimu...
TRISE INDIJOJE: NUO RADŽASTANO IKI VARANASIO (6)
  • 2011-01-26 (nuotraukų 104)
  • Indija
Mes – trys grupiokai, mėgstantys keliauti ir seniai puoselėję mintį kartu aplankyti Indiją. Radome šiauliečio Ginto aprašymą apie patogią kelionę automobiliu po Radžastaną. Susisiekėme su vairuotoju Kuldypu Indijoje ir sutarėme dėl 2 savaičių turo. Maršrutą pasirinkome patys, o Kuldypas parinko...
JAV pietvakariai (7)
  • 2009-08-28 (nuotraukų 45)
  • JAV
Atsisėdęs rašyti kelionės įspūdžius, supratau, kad trumpai nepavyks, o ilgu pasakojimu nuvarginsiu skaitytojus. Todėl pasistengsiu koncentruota forma išdėstyti kelionės esmę, o įspūdžius, emocijas ir smulkmenas paliksiu blog‘ui. Taigi, ryžomės neplanuotai kelionei į JAV vien dėl internete išnirusių pigių bilietų į...

Keliautojas nomadas. Naujausios nuotraukos

iran2 Iranas Iran Iranas Kelionės maršrutas Iranas Esfahan, Si-O-Seh tiltas Iranas
Esfahan, Si-O-Seh tiltas Iranas Esfahan, Si-O-Seh tiltas Iranas Esfahan, Si-O-Seh tiltas Iranas Esfahan, Si-O-Seh tiltas Iranas