nj109

Žinutės: 23
Lankytojų: 34175
World
Aplankytos šalys: Airija, Albanija, Andora, Armėnija, Austrija, Azerbaidžanas, Baltarusija, Barbadosas, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Graikija, Gruzija, Iranas, Islandija, Ispanija, Italija, Izraelis, JAV, Jordanija, Jungtinė Karalystė, Jungtiniai Arabų Emyratai, Juodkalnija, Kanada, Kazachija, Kinija, Kipras, Kirgizija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Libanas, Lichtenšteinas, Lietuva, Liuksemburgas, Makedonija, Malta, Mianmaras, Moldavija, Monakas, Naujoji Zelandija, Nyderlandai, Norvegija, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Rusija, San Marinas, Serbija, Sirija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Šiaurės Korėja, Švedija, Šveicarija, Tunisas, Turkija, Ukraina, Vatikanas, Vengrija, Vokietija

Keliautojas nj109. Naujausios istorijos

Iranas. Tolyn nuo Teherano (1)
  • 2014-08-27 (nuotraukų 1)
  • Iranas
Teherane apsistojame pas dar vieną HC narį. Šį kartą viengungio butas. Vyrukui, turbūt apie 40 ar daugiau. Kažkoks interjero dizaineris. Butas įrengtas skoningai ir labai jau europietiškai. Tik įžengus į butą jis pareiškia, kad moterys gali skaras mesti lauk, jis...
Iranas. Pakeliui į Teheraną (5)
  • 2014-07-01 (nuotraukų 1)
  • Iranas
Kodėl Iranas šį kartą? Nes lentynoje guli “Lonely planet” Middle East kelionių gidas. Neišmesi gi, reikia panaudoti. Tai ir keliaujam ten kur tas gidas sako. Be to, Irane šiaip jėga. Aišku, pries keliaujant reikėjo atlaikyti daugybę draugų, nedraugų, tėvų, giminaičių ir...
Šiaurės Korėja. Vienintelė ir nepakartojama (23) Šiaurės Korėja. Tokio tipo reikaliukai mane visada traukė ir žavėjo. Kas baisu, kas nesuprantama, kas nepasiekiama, kas gniaužia kvapą, kas mistiška, kas ne taip kaip visur, kur sunku patekti, nuo ko šiurpsta, ko baiminasi arba bent jau ko nesupranta civilizuotas...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas nj109. Naujausios nuotraukos

Iran air Iranas Iranas Iranas Traukinyje Šiaurės Korėjoje Šiaurės Korėja Šiaurės Korėja Šiaurės Korėja
Šiaurės Korėja Šiaurės Korėja Išvažiuojame Šiaurės Korėja Mūsų pupulės angelai sargai Šiaurės Korėja Pchenjano stotis Šiaurės Korėja
Čiučės bokštas Šiaurės Korėja Kim Il Sungo aikštė Šiaurės Korėja Pchenjano metro Šiaurės Korėja Karo muziejus Šiaurės Korėja