Puslapis 1 iš 7 Atgal1 2 3 4 5 6 7

Vėlyva pažintis su Turkija: Stambulas, Side, Pamukale (4)
  • 2017-11-21 (nuotraukų 51)
Na taip, aš iki šiol nebuvau buvus Turkijoje, nežinojau koks yra tas viskas įskaičiuota poilsis. Ir kažkaip nenorėjau. Man visada taip – ten kur visi važiuoja – man nereikia. Ir kai vasarą sūnus atsiuntė vaizdelį iš atostogų Antalijoje, kuriame...
Pasiblaškymai po Lietuvą 2 (8)
  • 2017-08-17 (nuotraukų 41)
Vykdydamos savo pažadą, kasmet nors po kelias dienas pakeliauti po Lietuvą, šiemet vėl judame link Žemaitijos, nes ten tikriausiai didžiausia koncentracija lankytinų vietų, be to pernai teko anksčiau grįžti namo, todėl nepasiekėme galutinio kelionės tikslo - Skuodo, kur mūsų laukė...
Trumpa Škotijos degustacija (9)
  • 2017-06-29 (nuotraukų 41)
Jeigu jums ,,nėra blogo oro, o tik bloga apranga" ir ,,visur gražu, bet Lietuvoj gražiausia" - tai čia jūsų kryptis. Nes Škotijos gamta - tai tokia graži Lietuva tik su kalnais, dėl to - dar gražesnė.[img]http://www.mytrips.lt/files/2017/06/29/img/Skotija-74235871.jpg[/img] O aš esu iš tų,...
Dar kartą Olandija (11)
  • 2017-04-24 (nuotraukų 53)
Tikriausiai visiems yra tekę būti prekybininkų auka, ir įsigyti kažką tik todėl, kad buvo ,,gera" akcija? Dažniausiai po to paaiškėja, kad kaina buvo ne tokia ir žema, o ir pati prekė nelabai reikalinga... Tai štai - ši mūsų kelionė į Olandiją...
Žydroji pakrantė vasarį (10)
  • 2017-03-13 (nuotraukų 56)
Kokia bebūtų graži žiema Lietuvoj, sakykit ką norit, bet ji yra per ilga. Ir nors vasario mėnesį vis dažniau džiugina saulutė, tačiau dažnai dar ir kovas - pas mus žiema. Aš pati žiemą pradėjau mylėti tik pradėjus slidinėti - tik...
Kalėdinis savaitgalis Drezdene - Vroclave su čekišku prieskoniu (12)
  • 2016-12-12 (nuotraukų 32)
Nors ir neplanavau šiemet žiemą niekur važiuoti, juk tik ką iš Ispanijos grįžom, bet yra aplink mus tokių, kuriems namie nesisėdi, tai ir erzina su visokiais gundančiais pasiūlymais. Iš pradžių sako - nors į Varšuvą, bet šitas miestas manęs visai...
Vėl į Andalūziją II dalis (11)
  • 2016-11-22 (nuotraukų 63)
Ryte sunkiai keliamės, pusryčiai užsitęsia, nes nesustodami pasakojame, nėjusiems vakar į flamenko, savo įspūdžius. Tačiau iki 12 val. turim išsikraustyti, o dar reikia susidėti daiktus, nes šiandien pervažiuojame į sekančią nakvynės vietą prie jūros, netoli Gibraltaro - La Alcaidesoje, kur...
Vėl į Andalūziją I dalis (7)
  • 2016-11-14 (nuotraukų 40)
Po 2009 metais vykusios kelionės į [url=http://www.mytrips.lt/Pasakojimas/Ruduo-pietu-Ispanijoj/234]pietų Ispaniją[/url], žinojau, kad ten kada nors sugrįšiu. Šiemet grįžau ir įsitikinau, jog man ji taip patinka, kad noriu ten vėl... O kadangi mano pirmoji kelionė buvo į Ispaniją, tai įtariu, kad ta...