Linosa

Žinutės: 87
Lankytojų: 104632
World
Aplankytos šalys: Austrija, Baltarusija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Gibraltaras, Graikija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Juodkalnija, Kipras, Kirgizija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Liuksemburgas, Monakas, Nyderlandai, Norvegija, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Rusija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Tadžikija, Turkmėnija, Ukraina, Uzbekija, Vatikanas, Vengrija, Vokietija
Apie:

Galiu padėti ir Jums susiplanuoti nepamirštamą kelionę :)
linamicku@gmail.com

Keliautojas linosa. Naujausios istorijos

Pasiblaškymai po Lietuvą 2 (8)
  • 2017-08-17 (nuotraukų 41)
  • Lietuva
Vykdydamos savo pažadą, kasmet nors po kelias dienas pakeliauti po Lietuvą, šiemet vėl judame link Žemaitijos, nes ten tikriausiai didžiausia koncentracija lankytinų vietų, be to pernai teko anksčiau grįžti namo, todėl nepasiekėme galutinio kelionės tikslo - Skuodo, kur mūsų laukė...
Trumpa Škotijos degustacija (9) Jeigu jums ,,nėra blogo oro, o tik bloga apranga" ir ,,visur gražu, bet Lietuvoj gražiausia" - tai čia jūsų kryptis. Nes Škotijos gamta - tai tokia graži Lietuva tik su kalnais, dėl to - dar gražesnė.[img]http://www.mytrips.lt/files/2017/06/29/img/Skotija-74235871.jpg[/img] O aš esu iš tų,...
Dar kartą Olandija (11) Tikriausiai visiems yra tekę būti prekybininkų auka, ir įsigyti kažką tik todėl, kad buvo ,,gera" akcija? Dažniausiai po to paaiškėja, kad kaina buvo ne tokia ir žema, o ir pati prekė nelabai reikalinga... Tai štai - ši mūsų kelionė į Olandiją...