Linosa

Žinutės: 89
Lankytojų: 94576
World
Aplankytos šalys: Austrija, Baltarusija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Gibraltaras, Graikija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Juodkalnija, Kipras, Kirgizija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Liuksemburgas, Monakas, Nyderlandai, Norvegija, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Rusija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Tadžikija, Turkmėnija, Ukraina, Uzbekija, Vatikanas, Vengrija, Vokietija
Apie:

Galiu padėti ir Jums susiplanuoti nepamirštamą kelionę :)
linamicku@gmail.com

Keliautojas linosa. Naujausios istorijos

Dar kartą Olandija (6) Tikriausiai visiems yra tekę būti prekybininkų auka, ir įsigyti kažką tik todėl, kad buvo ,,gera" akcija? Dažniausiai po to paaiškėja, kad kaina buvo ne tokia ir žema, o ir pati prekė nelabai reikalinga... Tai štai - ši mūsų kelionė į Olandiją...
Žydroji pakrantė vasarį (10) Kokia bebūtų graži žiema Lietuvoj, sakykit ką norit, bet ji yra per ilga. Ir nors vasario mėnesį vis dažniau džiugina saulutė, tačiau dažnai dar ir kovas - pas mus žiema. Aš pati žiemą pradėjau mylėti tik pradėjus slidinėti - tik...
Kalėdinis savaitgalis Drezdene - Vroclave su čekišku prieskoniu (12)
  • 2016-12-12 (nuotraukų 32)
  • Lenkija
Nors ir neplanavau šiemet žiemą niekur važiuoti, juk tik ką iš Ispanijos grįžom, bet yra aplink mus tokių, kuriems namie nesisėdi, tai ir erzina su visokiais gundančiais pasiūlymais. Iš pradžių sako - nors į Varšuvą, bet šitas miestas manęs visai...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas linosa. Naujausios nuotraukos

Openluchtmuseum Nyderlandai Delft Nyderlandai Haga Nyderlandai Haga Nyderlandai
Olandija Nyderlandai Openluchtmuseum Nyderlandai Openluchtmuseum Nyderlandai Openluchtmuseum Nyderlandai
Keukenhof Nyderlandai Haga Nyderlandai Keukenhof Nyderlandai Nijmegen Nyderlandai