Klimaite

Žinutės: 0
Lankytojų: 1588
World
Aplankytos šalys: Angilija, Austrija, Bosnija ir Hercegovina, Čekija, Italija, Juodkalnija, Kroatija, Lenkija, Lichtenšteinas, Lietuva, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Šveicarija, Vengrija

Keliautojas klimaite. Naujausios istorijos

Dvi dienos Venecijoje I dalis
  • 2017-10-15 (nuotraukų 9)
  • Italija
Turbūt iškilo klausimas kodėl tik dvi dienos!? Tuoj išgirsite! Kur mes apsistojome..., Kas myli gamtą tikrai patarčiau apsistoti kempinge. Kadangi mes vieni iš tų, apsistojome kempinge ,,Venezia'' (http://www.veneziavillage.it/) Nuo Venecijos senamiesčio vos 3 kilometrai. Atvykome vakare, buvo tikrai karšta ir pirmiausia lėkėme...
Nuostabi kelione į Austrija ir Kroatija (5) Norėčiau jums papasakoti apie kelionę trukusią dvi savaites. Mes automobiliais keliavome į Austriją, vėliau traukėme link karštosios Kroatijos. ...

Keliautojas klimaite. Naujausios nuotraukos

Venecija Italija Venecijos kaukės Italija Legendiškos Venecijos kaukės Italija Gondolos Italija
Gondolos Italija Bažnyčia Italija Bažnyčios bokštas Italija . Italija
Saulės spindulėlis Italija Austrija Grossglockner Austrija Nacionalis parkas plitvicka jezera Kroatija Grossglockner Austrija