Automobiliu po Gran Kanariją (3)
  • 2017-05-14 (nuotraukų 93)
[img]http://www.mytrips.lt/files/2017/05/14/img/foto-11735440.jpg[/img] Ankstus 2017 m kovo 23 rytas. JK keliai tokiu metu judant link Gatviko oro uosto tušti, taigi anksti praeiname visas patikras ir sėdami pusryčiauti. Lėktuvas pakyla dar po valandžiukės, o Kanarų salų vaizdus pro langą jau pamatome po kelių valandų...
Automobiliu per Ameriką - 27 dienos - nuo NY iki LA / 2015 (6)
  • 2015-07-25 (nuotraukų 163)
Pervažiuoti JAV buvo viena mano svajonių, kurią vos prieš kelias savaites išpildžiau. Dalinuosi savo kelionių dienoraščiu ir naudinga info, paremta mano asmenine patirtimi ir nuomone. [img]http://www.mytrips.lt/files/2015/07/25/img/Nuvaziuoto-kelio-zemelapis-60826788.jpg[/img] ...
Kaip blackniki antrą kartą džiaugėsi Egiptu...Šį kartą viena... (6)
  • 2010-03-03 (nuotraukų 11)
Jei kas būtų pasakęs, kad po poros metų vėl lankysiuosi Egipte, būčiau tik garsiai nusijuokusi. Tiesiog laikausi tokios nuostatos, kad reikia aplankyti daugiau naujų vietų, pamatyti tai ko dar nemačiau, patirti tai ko dar nepatiriau.... Bet nuovargis, stresinės situacijos ir pan....
Kaip per Rumuniją Juodąją jūrą bandėm pasiekti. Kelionė automobiliu (4)
  • 2009-10-14 (nuotraukų 24)
1 diena. Rugpjūčio 8 d. Pirma diena prasideda vėlai. Naktį grįžau iš Lenkijos, taigi pamiegu iki kokios 12 val. dienos ir lekiu krautis lagaminų į „šiltuosius kraštus“. Džiaugiuosi, kad matomiausiose vietose „išmėčiau“ fotoaparatą, svarbiausias kosmetikos priemones ir pluoštą „maikučių“. Prisimenu, kad...
Egipte ( "palaidi" prisiminimai )... video
  • 2009-08-28 (nuotraukų 37)
Šiam pasakojimui galbūt stigs nuosaikumo, gražiai išdėstytų minčių, tačiau pasakojimą darau būtent tokį, nes sunkiai prisimenu kai kurias detales, o šios ištraukos paimtos iš mano dienoraščių bangoje. Tikiuosi, kad kai kas bus idomu ;) Ir labai "nesiparinkite" dėl lietuviškų raidžių nenaudojimo...
Kaip pirmą kartą Londoną pamačiau...
Londonas. Ech, tas Londonas. Kiek lietuvaičių ten išdūmę, tūkstančiai jau ir namolei nebenori grįžti, verda sau savo sultyse ir smagu jiems tenais. Noras aplankyti vis naujesnes idomesnes šalis vis dar kirba viduje, tačiau Londono vengiau porą metų. Ai, galvoju, čia jau...
Kaip merginos savo auto i Kroatija keliavo
  • 2009-08-28 (nuotraukų 35)
Apie vasaros kelionę jau senokai svajojau, taigi jau balandžio mėnesį pradėjau apie tai kalbėti ir ieškotis bendraminčių. Gaila, tačiau daugelis norinčiųjų atkrito dėl netikėtai iškilusių kliūčių, taigi į šią kelionę išsiruošėme dviese su drauge. Iš pradžių planavome atostogauti rugpjūčio mėnesį,...