Blackniki

Žinutės: 2
Lankytojų: 14141
World
Aplankytos šalys: Austrija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Čekija, Egiptas, Estija, Ispanija, Italija, JAV, Jungtinė Karalystė, Kipras, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Nyderlandai, Prancūzija, Rumunija, San Marinas, Slovakija, Turkija, Vatikanas, Vengrija, Vokietija
Apie:

Kelionių tikslas yra pagal tikrovę pertvarkyti vaizduotę ir vietoj galvojimo, kaip dalykai galėtų atrodyti, pamatyti, kokie jie yra iš tiesų.
Samuel Johnson.

Keliautojas blackniki. Naujausios istorijos

Automobiliu po Gran Kanariją (3) [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/05/14/img/foto-11735440.jpg[/img] Ankstus 2017 m kovo 23 rytas. JK keliai tokiu metu judant link Gatviko oro uosto tušti, taigi anksti praeiname visas patikras ir sėdami pusryčiauti. Lėktuvas pakyla dar po valandžiukės, o Kanarų salų vaizdus pro langą jau pamatome po kelių valandų...
Automobiliu per Ameriką - 27 dienos - nuo NY iki LA / 2015 (6)
  • 2015-07-25 (nuotraukų 163)
  • JAV
Pervažiuoti JAV buvo viena mano svajonių, kurią vos prieš kelias savaites išpildžiau. Dalinuosi savo kelionių dienoraščiu ir naudinga info, paremta mano asmenine patirtimi ir nuomone. [img]http://www.mytrips.lt/files/2015/07/25/img/Nuvaziuoto-kelio-zemelapis-60826788.jpg[/img] ...
Kaip blackniki antrą kartą džiaugėsi Egiptu...Šį kartą viena... (6)
  • 2010-03-03 (nuotraukų 11)
  • Egiptas
Jei kas būtų pasakęs, kad po poros metų vėl lankysiuosi Egipte, būčiau tik garsiai nusijuokusi. Tiesiog laikausi tokios nuostatos, kad reikia aplankyti daugiau naujų vietų, pamatyti tai ko dar nemačiau, patirti tai ko dar nepatiriau.... Bet nuovargis, stresinės situacijos ir pan....