Babylon

Žinutės: 2
Lankytojų: 5431
World
Aplankytos šalys: Austrija, Bulgarija, Danija, Graikija, Jamaika, Jungtinė Karalystė, Juodkalnija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Prancūzija, Rumunija, Rusija, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Vokietija

Keliautojas babylon. Naujausios istorijos

Jamaika. Akompongas, Kingstonas arba prisiskinkite žolės lauktuvėms
  • 2010-03-23 (nuotraukų 28)
  • Jamaika
Kovo 11d. tęsinys. [url=http://www.mytrips.lt/Pasakojimas/Jamaika.-As-tau-vistiek-parduosiu-zoles/308]pirma dalis[/url] Vakarop einam palydėti saulės. Sėdim ant smėliuko, žiūrim kaip leidžiasi saulutė. Prie mūsų prieina stambaus sudėjimo 40m. jamaikietis. Sveiki, kaip sekasi ,iš kur, ar pirmą kartą ? Pasiūlo įvairius turus po šalį. Mes šiek tiek...
Jamaika. Aš tau vistiek parduosiu žolės (5)
  • 2010-02-08 (nuotraukų 28)
  • Jamaika
Kovo 6 d. Montego Bay aerouosto atvykimo sąlėje žmonių minios, o orą , kurio čia ir taip trūksta, gainioja keli dideli ventiliatoriai. Žmonės išsidėsto į keturias eiles ties imigracijos postais. Kiekvienas atvykstantis turi mokėti $20. Po gero pusvalandžio atsiduriame prie...
Προσοχή Παρακαλώ arba septynios pažintys su Graikija Pirmą kartą šiuos žodžius išgirdau plaukiant keltu iš Atėnų uosto į Santorinio salą. Nežinau kodėl, bet ši frazė ilgam įstrigo į atmintį. Lietuviškai tai skambėtų taip : „prosohi parakalo“. Keistas žodžių junginys reiškiantis „prašau dėmesio“. Pirmus kartus jokio dėmesio niekam...

Keliautojas babylon. Naujausios nuotraukos

ddd Jamaika Piešiniai ant namų Jamaika Mėlynieji kalnai ir Kingstonas Jamaika Kingstonas iš viršaus Jamaika
Kava paruošta eksprtui į Japoniją Jamaika Kavos rūšiuotoja Jamaika Bob Marley Jamaika Lauko kavinė "Healthy eating" Jamaika
Negrilis. Rojus žemėje Jamaika Koncertas prasideda Jamaika Mūsų dainorėlis Jamaika Jamaikietis Jamaika