Alfabeta

Žinutės: 0
Lankytojų: 1491
World
Aplankytos šalys: Angilija, Aruba, Austrija, Baltarusija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Estija, Graikija, Gruzija, Ispanija, Italija, Izraelis, JAV, Jungtinė Karalystė, Juodkalnija, Kanada, Kipras, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Makedonija, Malaizija, Malta, Moldavija, Nyderlandai, Portugalija, Prancūzija, Rusija, Singapūras, Slovėnija, Suomija, Šveicarija, Turkija, Ukraina, Vatikanas, Vengrija, Vokietija

Keliautojas alfabeta. Naujausios istorijos

Geneva-Zurich Iš Ženevos oro uosto patogiausiai pasiekti miesto centra yra traukiniu. Bilietą galima nusipirkti online arba per APP: SBB. Bilietas yra lankstus tai galima naudoti ji nebūtinai konkrečiam traukiniui.Taip pat panaudojant savo Boarding pasa galima orouoste įsigyti dieno bilieta viešajam transportui....
Balkan trip (5) Kelionė per Balkanus Pasakojimą apie Mūsų kelionę nenoriu išplėsti ir labai smulkiai aprašynėti. Tai bus daugiau informacinio pobūdžio: ką daryt, ko ne, į ką...
Eilat - Izraelio Palanga Nusigauti iki Eilato galima tiesiai iš Lietuvos, Kauno. Jei ieškosite skrydžių per skyscannerį, veskite Ovda, o ne Eilat. Iš Ovdos į Eilatą važiuoja shutlai autobusai ir į kai kuriuos viešbučius. Išėjus iš oro uosto, jus pasitiks palydovės, kurios lydės jus...