Suvalkiete

Žinutės: 10
Lankytojų: 32081
World
Aplankytos šalys: Austrija, Bulgarija, Čekija, Egiptas, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Izraelis, Kroatija, Latvija, Lenkija, Makedonija, Monakas, Nyderlandai, Prancūzija, Rusija, San Marinas, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Šveicarija, Tunisas, Turkija, Vatikanas, Vengrija, Vokietija

Keliautojas Suvalkiete. Naujausios istorijos

Pavasaris Žydrajame krante (2) Mano išsvajotoji Andalūzija kol kas taip ir lieka svajone. Neišvažiavome ten, nes nutarėme, kad per mažai dienų, sūnaus po atostogų iš karto laukia visokie standartizuoti testai, todėl nė dienos negalime suvėlinti grįžimo. O skubant prabėgti tą kraštą – na jau...
RUMUNIŠKA ODISĖJA: NUSIVYLIMAI IR ATRADIMAI (25) Prieš kelionę galvojau, jog papasakosiu dar vieną istoriją apie Rūpestėlę, jos šeimą ir jų keliones, bet grįžusi supratau, jog šį kartą pusiau tikrovė, pusiau pasaka nelimpa. Keliavimas buvo nelengvas, varginantis daugeliu prasmių, todėl grįžus, jokių romantinių inspiracijų man nekilo. Šį...
Pasaka apie Italiją ir kitas žemes (14)
  • 2015-09-25 (nuotraukų 128)
  • Italija
Ši pasaka – tai daugiau esė keliavimų tema, kadangi visi visur buvo, viską matė, todėl vargu ar kažką naujesnio galima papasakoti. Todėl jei kas tikisi šiame pasakojime rasti naudingos informacijos, geriau lai neskaito arba iš karto nuvažiuoja iki pabaigos, kur...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Suvalkiete. Naujausios nuotraukos

Cap d`Ail Prancūzija Cap d`Ail Prancūzija Cap d`Ail Prancūzija Cap d`Ail Prancūzija