Suvalkiete

Žinutės: 10
Lankytojų: 35212
World
Aplankytos šalys: Austrija, Bulgarija, Čekija, Egiptas, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Izraelis, Kroatija, Latvija, Lenkija, Makedonija, Monakas, Nyderlandai, Prancūzija, Rusija, San Marinas, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Šveicarija, Tunisas, Turkija, Vatikanas, Vengrija, Vokietija

Keliautojas Suvalkiete. Naujausios istorijos

Savaitgalis Bistrampolio dvare (1)
  • 2017-05-31 (nuotraukų 12)
  • Lietuva
Į temą Lietuvos tema:) Gegužės viduryje nusipirkome akcijinius visai pigius kuponus ir Bistrampolio dvare šventėme sūnaus gimtadienį. Tikrai nieko tokio och nesitikėjau. Bet praleidome dvi nuostabias, ypatingos laimės, ramybės, pilnatvės kupinas dienas. Ir oras buvo kaip dovana - po šalto pavasario...
Pavasaris Žydrajame krante (6) Mano išsvajotoji Andalūzija kol kas taip ir lieka svajone. Neišvažiavome ten, nes nutarėme, kad per mažai dienų, sūnaus po atostogų iš karto laukia visokie standartizuoti testai, todėl nė dienos negalime suvėlinti grįžimo. O skubant prabėgti tą kraštą – na jau...
RUMUNIŠKA ODISĖJA: NUSIVYLIMAI IR ATRADIMAI (25) Prieš kelionę galvojau, jog papasakosiu dar vieną istoriją apie Rūpestėlę, jos šeimą ir jų keliones, bet grįžusi supratau, jog šį kartą pusiau tikrovė, pusiau pasaka nelimpa. Keliavimas buvo nelengvas, varginantis daugeliu prasmių, todėl grįžus, jokių romantinių inspiracijų man nekilo. Šį...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Suvalkiete. Naujausios nuotraukos

Šeduva Lietuva Šeduva Lietuva Bistrampolio dvaras Lietuva Bistrampolio dvaras Lietuva
Bistrampolio dvaras Lietuva Bistrampolio dvaras Lietuva Bistrampolio dvaras Lietuva Bistrampolio dvaras Lietuva