Ramunas

Žinutės: 6
Lankytojų: 50966
World
Aplankytos šalys: Albanija, Austrija, Baltarusija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Egiptas, Estija, Gibraltaras, Graikija, Ispanija, Italija, Jordanija, Jungtinė Karalystė, Juodkalnija, Kambodža, Kipras, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Moldavija, Monakas, Nyderlandai, Prancūzija, Rusija, San Marinas, Sirija, Slovakija, Suomija, Šveicarija, Tailandas, Tunisas, Turkija, Ukraina, Vatikanas, Vengrija, Vietnamas, Vokietija

Keliautojas Ramunas. Naujausios istorijos

KIPRO VILIONĖS (4)
  • 2016-07-20 (nuotraukų 105)
  • Kipras
Šį pavasarį mano žvilgsnis nukrypo į trečią pagal dydį (po Sicilijos ir Sardinijos) Viduržemio jūros salą – Kiprą. Nors geografiškai šalis priklauso Azijai, tačiau kultūriniu ir politiniu atžvilgiu – Europai. Salos pavadinimas kilęs iš lotynų kalbos žodžio cyprum „varis“: šalis...
GRAŽUOLĖ TENERIFĖ (4) Mintys apie šią salą mane ėmė lankyti jau prieš metus laiko. Teigiamos mintys, nes apie Tenerifę galvojau ir anksčiau, tačiau kaip apie dėmesio nevertą kelionės kryptį. Nežinau kodėl, bet buvau susiformavęs prastą nuomonę apie Kanarų salas. Laikas ėjo, draugai bei...
TRAUKINIU Į PRAHĄ (4)
  • 2011-09-01 (nuotraukų 59)
  • Čekija
Vasara... Atostogos... Puiki nuotaika... Gera savijauta ir gyvenimas atrodo nuostabus... Nežinau, dabar aplinkui pilna susirūpinusių žmonių, nesišypsančių veidų, piktų žvilgsnių ir agresyvių jaunuolių. Daugelis tokią situaciją pateisina ekonomine krize. Esu įsitikinęs, kad pas mus krizė tiktai galvose. Bet kokiu atveju,...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Ramunas. Naujausios nuotraukos

Coral bay Kipras Corallia beach Kipras Jūros ežys Kipras Omodos Kipras
Omodos Kipras Omodos Kipras Omodos Kipras Omodos Kipras
Omodos Kipras Viena iš vyninių Troodos kalnuose Kipras Pedoulas kabakas „Mountain Rose“ Kipras Kykkos vienuolynas (Kykkos monastery) Kipras