A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Žinutės: 0
Lankytojų: 6370
World
Aplankytos šalys: Austrija, Baltarusija, Bulgarija, Čekija, Izraelis, Kazachija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Monakas, Portugalija, Rusija, Slovakija, Slovėnija, Šveicarija, Turkija, Vengrija, Vokietija

Keliautojas Petras. Naujausios istorijos

Latvija ir Estija (2)
  • 2015-06-21 (nuotraukų 1)
  • Latvija
Trumpos atostogos pas broliukus, Sugalvojom pamatyt broliukus, Latvija ir Estija.Tarybiniais laikais buvau abejose respublikose,bet , tai vaikyste.......Nusprendem su draugais pamatyt kaip dabar gyvena „ broliai baltai“.... Pirmyn i kelione...... Marsrutas : Vilnius-Jonava-Rundale- Kuressare- Talinas-Jonava....... Kelias iki sienos su LAT puikus...“VIA BALTIKA“:...o...
Ilgasis savaitgalis Gdanske Ilgasis savaitgalis Gdanske Pamatyt Gdanską ir šiaurinę Lenkiją planavom seniai. Mes mėgstam keliaut ne turistinio sezono metu. Mažiau žmonių lankytinuose objektuose , pigesni viešbučiai , daugiau dėmesio . Kovo mėnesio švenčių proga ištaikėm keturias dienas kelionei. Maršrutą sudėliojau paprasta : Vilnius-Gdanskas-Malborkas-Sopotas-Gdanskas-Vilnius. Gdanskui...
Kelione i Izraeli (11) Pradėsiu nuo to,kad kelionę sugalvojau ekspromtu. Naršiau internete pigių skrydžių ir radau. Vilnius-Tel Avivas-Vilnius tik 180 LTL. Nuspresta,aplankyt Jeruzalę ir pasišildyt prie Raudonosios jūros. Į Tel Avivą atskridom vakare,laikas kaip ir LT. Iš oro uosto iki miesto galima nuvažiuot traukiniu-autobusu už...

Keliautojas Petras. Naujausios nuotraukos

Autorius Latvija Raudu siena, verkia tik zydai Izraelis Izraelio atsakas,tolumoj lektuvnesis Izraelis Jordanijos krantas Izraelis