Loreta

Žinutės: 5
Lankytojų: 48492
World
Aplankytos šalys: Baltarusija, Belgija, Čekija, Danija, Estija, Jungtinė Karalystė, Latvija, Lenkija, Lietuva, Nyderlandai, Prancūzija, Slovakija, Ukraina, Vengrija, Vokietija
Apie:

Bandau keliauti

Keliautojas Loreta. Naujausios istorijos

Palei Nerį ir Dūkštą (6)
  • 2017-05-09 (nuotraukų 42)
  • Lietuva
Keletą kartų jau bandžiau rašyti apie Lietuvą, bet kažkaip neužsikabinau ir tą reikalą užmečiau. Bet po kolegų keliautojų pasakojimų pagalvojau, kad gal reikėtų prie tos temos sugrįžti bei pasidalinti tuo, ką esu mačiusi, nes po Lietuvą važinėju ne taip ir...
Mieste prie Forto užutėkio (7) Šis miestas niekada nebuvo tarp mano favoritų. Tiesą sakant, jis nebuvo ir tarp ne favoritų. Tiesiog aš jam buvau abejinga. Bet vieną žiemos dieną beveik netikėtai, nelauktai nusiperku [url=https://www.ryanair.com/lt/]Ryanair[/url] bilietus, o birželio pradžioje kartu su vaiku skrendame į jį –...
Pasivaikščiojimai Rygoje. Ir lietuje... (4)
  • 2015-04-28 (nuotraukų 41)
  • Latvija
Ankstus balandžio pirmosios rytas. Nuskambėjus žadintuvui girdžiu, kaip už lango pliaupia lietus ir kaip ūžauja vėjas. Į galvą užklysta mintis: „Niekur aš šiandien nevažiuosiu! Nesvarbu, kad už bilietus jau sumokėta ir už viešbučio rezervavimą taip pat bus nuskaičiuota.“ Bet čia...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Loreta. Naujausios nuotraukos

Palei Dūkštos upelį Lietuva Dūkštos pažintinis takas Lietuva Bradeliškių vandens malūnas Lietuva Bradeliškių piliakalnis Lietuva
Dūkštų atodanga Lietuva Prie Buivydų piliakalnio Lietuva Palei Dūkštos upelį Lietuva Palei Dūkštos upelį Lietuva
Palei Dūkštos upelį Lietuva Prie Buivydų piliakalnio Lietuva Buivydų piliakalnio ąžuolas Lietuva Buivydų piliakalnio ąžuolas Lietuva