Loreta

Žinutės: 8
Lankytojų: 54518
World
Aplankytos šalys: Baltarusija, Belgija, Čekija, Danija, Estija, Jungtinė Karalystė, Latvija, Lenkija, Lietuva, Nyderlandai, Prancūzija, Slovakija, Ukraina, Vengrija, Vokietija
Apie:

„Tūkstančio mylių kelionė prasideda nuo vieno žingsnio.“ (Lao Tzu)

Keliautojas Loreta. Naujausios istorijos

Prie Gaujos (6)
  • 2017-08-21 (nuotraukų 56)
  • Latvija
Sekmadienis prieš Žolines. Pora dienų iki atostogų pabaigos. Sėdime su vaiku namuose be fantazijos ir nesugalvojame, ką čia įdomaus nuveikus. Prieš kelias dienas buvome pakalbėję, kad nebenorime jokių piliakalnių, pažintinių takų ir pan. Norime kažko, bet nežinome ko. Vakarop man šauna...
Į Šilėnus orchidėjų ieškoti (2)
  • 2017-05-31 (nuotraukų 19)
  • Lietuva
Lyg ir neplanavau pasakoti apie Šilėnus. Visų pirma todėl, kad kartą jau [url=http://www.mytrips.lt/Pasakojimas/Savaitgalio-popiete-Vilniaus-apylinkese/417]rašiau.[/url] Bet kažkaip netikėtai [url=http://arunoskeliones.blogspot.lt/2017/05/pasivaiksciojimai-netoli-vilniaus.html]Arūna,[/url] pati to nežinodama, man pametėjo temą. Tad pagalvojau, kodėl gi nepapasakoti dar vieno varianto apie šį gražų kaimą ir jo apylinkes? Pirmą kartą Šilėnus...
Palei Nerį ir Dūkštą (6)
  • 2017-05-09 (nuotraukų 42)
  • Lietuva
Keletą kartų jau bandžiau rašyti apie Lietuvą, bet kažkaip neužsikabinau ir tą reikalą užmečiau. Bet po kolegų keliautojų pasakojimų pagalvojau, kad gal reikėtų prie tos temos sugrįžti bei pasidalinti tuo, ką esu mačiusi, nes po Lietuvą važinėju ne taip ir...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Loreta. Naujausios nuotraukos

Cėsis Latvija Araišų archeologinis parkas Latvija Araišų archeologinis parkas Latvija Araišų archeologinis parkas Latvija
Araišų archeologinis parkas Latvija Araišų archeologinis parkas Latvija Araišų archeologinis parkas Latvija Cėsio pilis Latvija