LKStudija

Žinutės: 2
Lankytojų: 8367
World
Aplankytos šalys: Čekija, Danija, Filipinai, Gruzija, Ispanija, Italija, Kambodža, Latvija, Lenkija, Lietuva, Malaizija, Monakas, Portugalija, Prancūzija, Singapūras, Šri Lanka, Švedija, Šveicarija, Tailandas, Vatikanas, Vietnamas, Vokietija

Keliautojas LKStudija. Naujausios istorijos

Filipinai (Antra dalis) Aštuonios ryto, skubam paskui vietinį painiais takučiais, atsiprašau, painiomis gatvėmis, į kitą salos krantą. Čia jis mus „priduoda“ kitam vietiniam, su juo ir plauksime aplink salą. Pirmas sustojimas prie iš vandenyno išlindusių uolų. Viskas gerai, tik bangos čia didelės, arti...
Filipinai (Pirma dalis) (4) Kai prieš kelis metus žavioji L paklausė: „o gal šiemet važiuojam į Filipinus“, išmintingasis K atsakė – ne. Ten nuolat dreba žemė, ugnikalniai spjaudosi ugnimis, cunamiai taip įprasti, kaip kad mums vakarų vėjas. Iš trijų išplaukusių keltų, tik vienas atplaukia...
Šri Lanka (2) (2) Penkios valandos ryto. Mes jau sėdime džipe, pusryčiai supakuoti dėžutėje, mus išlydinti viešbučio savininko duktė, palinki sėkmingo safario. Šešiaviečiame atvirame džipe mes tik dviese. Vairuotojas spaudžia kiek gali, mat iš visų pakampių, kaip tarakonai į kelią į Yala įsukinėja džipai...