Ingidas

Žinutės: 0
Lankytojų: 679
World
Aplankytos šalys: Angilija, Austrija, Baltarusija, Brunėjus, Čekija, Danija, Graikija, Indonezija, Islandija, Ispanija, Italija, JAV, Jungtinė Karalystė, Kambodža, Kipras, Latvija, Lenkija, Lietuva, Malaizija, Malta, Marokas, Norvegija, Prancūzija, Singapūras, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Šveicarija, Tailandas, Turkija, Vengrija, Vokietija

Keliautojas Ingidas. Naujausios istorijos

Dviračiais tarp Kambodžos ir Laoso sostinių (Antra pasakojimo dalis)
  • 2017-03-07 (nuotraukų 3)
  • Laosas
Tarp 4000 salų Mekongo upėje Sėkmingai įveikus korumpuotą Kambodžos – Laoso pasienio tvarką, šalies keliai tapo atviri. Pirmoji stotelė Laose buvo persikėlimas į Don Det salą. Tik viena iš keturių tūkstančių upėje susitelkusių salų mus priėmė svetingai. Vos už 2,5 EUR...
Dviračiais tarp Kambodžos ir Laoso sostinių (4) Pusmečiui kartu su Juozapu išvykę į Pietryčių Aziją įpratome nuolat keliauti lėktuvais, traukiniais, autobusais, laivais ar kitomis vietovei būdingomis transporto priemonėmis. Per Kalėdas sėdėdami kuprinėtojų mėgstamoje Kambodžos saloje, prisiklausėme įvairiausių istorijų ir nuotykių iš žmonių, kurie keliauja vieni, tik tranzuodami...
Kuprota Javos sala (1) Nesiliaujant lietui, neliko nieko kito, kaip bėgti nuo jo. Gavę ne vieną rekomendaciją liūčių sezono metu keliauti į šalies rytus, pirkome su Juozapu bilietus į Džogjakartą ir atsisveikinę su Bandungu sėdome į traukinio vagoną. Kelionė truko visą dieną ir Džogjakartą pasiekėme...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Ingidas. Naujausios nuotraukos

Kalvos netoli Takhek gyvenvietės Laosas Pasipaukiojimas Mekongo upėje. Laosas Laosas Sėkmingai pasiektas finišas. Laoso sostinė - Vientiane Laosas Persikėlimas per Mekongo upę Kambodža
Aš ir dviratis įveikus 100 žygio kilometrą Kambodža Merapi ugnikalnis Indonezija Merapi ugnikalnis Indonezija Singapūro medžiai Singapūras