Danmi

Žinutės: 12
Lankytojų: 13268
World
Aplankytos šalys: Austrija, Čekija, Danija, Ispanija, Italija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Prancūzija, Šveicarija, Turkija, Vokietija

Keliautojas Danmi. Naujausios istorijos

Kraštelis Gardos ežero pakrantės. Verona. Breša. Mantuja. II Dalis (6)
  • 2017-05-20 (nuotraukų 71)
  • Italija
Breša. Į šį miestą norėjau jau seniai. Dar nuo tų laikų, kai mano mėgstamiausiu rašytoju tapo (vienu jų ir tebėra) Remarkas. Apie Brešą jis rašė knygoje „Dangus neturi išrinktųjų“. Nežinau kodėl, bet perskaičius tą knygą Breša atsidūrė „būtinai ten nuvažiuosiu“...
Kraštelis Gardos ežero pakrantės. Verona. Breša. Mantuja. I Dalis (8)
  • 2017-05-09 (nuotraukų 74)
  • Italija
Kažkada kažkada... labai seniai, kai pirmą kartą svečiavausi Italijoje, man pasiūlė nuvykti prie Gardos ežero. Tada išdidžiai (nieko apie tą ežerą nežinodama) pareiškiau – nenoriu. Maža mes Lietuvoj tų ežerų turim? Vat į kokį itališką miestą noriu... Tada nepasigailėjau savo...
Gran Kanarija (II dalis) (3) Savaitė – per trumpas laikas apžiūrėti salą. Tad į savo šios dienos planą “sukišu” labai daug: Playa del Ingles – Pico de Bandama – Teror – Firgas – Moya – Arucas – Montana de Arucas – Playa del Ingles… Šypsotės,...