Danmi

Žinutės: 12
Lankytojų: 11159
World
Aplankytos šalys: Austrija, Čekija, Danija, Ispanija, Italija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Prancūzija, Šveicarija, Turkija, Vokietija

Keliautojas Danmi. Naujausios istorijos

Vroclavas (8)
  • 2017-01-13 (nuotraukų 81)
  • Lenkija
Pati sau padariau išvadą, kad apie keliones reikia pasakoti tuoj pat – vos iš jos grįžus. O jei nukeli į rytojų, o rytojaus dieną dar į kitą rytojų... taip ir praeina visas pusmetis, o gal ir daugiau. Taigi, Vroclavas turėjo...
Kalėdinė Tiuringija – Veimaras-Gota-Erfurtas (5) Atvėsus orams nejučia imi žvalgytis į kraštus, kur šilta... kur saulė... jūra... Tačiau yra dalykų, kurie būna tik žiemą, o ir po kepinančia vasaros saule jų nė įsivaizduoti negali. Žinoma, tai – Kalėdos. Tiesa, iki jų dar buvo marios laiko,...
Spalvingasis Frankfurtas prie Maino (8) Dar pernai prieš Šv.Kalėdas mes jau žinojome, kad šiemet važiuosim į Frankfurtą prie Maino. [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/10/26/img/Frankfurtas-prie-Maino-16032639.jpg[/img] Į knygų mugę! Tai buvo mūsų dovana viemam knygas dievinančiam žmogučiui. Nors neslėpsiu, myliu knygas ir šios išvykos laukiau ne mažiau, nei tą dovaną gavusi maniškio...