DaliaR

Žinutės: 2
Lankytojų: 22099
World
Aplankytos šalys: Austrija, Čekija, Danija, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Juodkalnija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lichtenšteinas, Lietuva, Liuksemburgas, Moldavija, Monakas, Nyderlandai, Portugalija, Prancūzija, Rusija, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Švedija, Šveicarija, Ukraina, Vatikanas, Vengrija, Vokietija

Keliautojas DaliaR. Naujausios istorijos

Adršpatai, Istrija ir Aukštieji Tatrai (1) Šįkart kelionės kryptis nebuvo ypatingai svarbi. Svarbiau buvo pats keliavimo faktas, kelio alkis. Tai nulėmė kelios asmeninės priežastys. Paprastai laikausi taisyklės negrįžti į tas pačias vietas. Deja, šiek tiek sulaužiau savo pačios susikurtas taisykles. Viskas buvo jau lyg tai matyta,...
Portugalijos Algarvė (7) [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/07/07/img/Portugalijos-Algarve-56322644.jpg[/img]Portugalijos Algarvė. Gal daugumai mūsų ateina toks metas, kai suvokiame asmeninio gyvenimo laisvės skonį. Ne kiekvienas dėl įvairiausių priežasčių šią laisvę suvokia, o gal kai kam jos net nereikia. Man saldžiausias laisvės skonis- kelionė. Kiek daug ji gali duoti!!! Išryškinti spalvas,...
Juodkalnijos kanjonai (3) Žinau, kad saldžiausi prisiminimai apie kelionę būna praėjus kuriam laikui, kai viskas susiguli. Bet švieži įspūdžiai yra tiksliausi, nes grįžus namo dar kurį laiką mintimis gyveni apie tai ką patyrei, pamatei, pačiupinėjai. Seniai turėjau slaptą viltį nuvykti į Juodkalniją...