DKF

Žinutės: 10
Lankytojų: 12336
World
Aplankytos šalys: Airija, Armėnija, Austrija, Baltarusija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Čekija, Egiptas, Estija, Filipinai, Graikija, Gruzija, Indija, Islandija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Juodkalnija, Kipras, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Marokas, Nyderlandai, Peru, Portugalija, Prancūzija, Rusija, Seišeliai, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Šri Lanka, Turkija, Ukraina, Vatikanas, Vengrija, Vokietija

Keliautojas DKF. Naujausios istorijos

Nesibaigiantis miestas - Šri Lanka (11) [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/04/25/img/Mihintale-68835112.jpg[/img] Šri Lanka mano lankytinų šalių saraše buvo toli apačioje. Bet kelionė buvo įdomi, turininga. Pilna gerų įspūdžių, atskiestų keletu nemalonių inicidentų. Pastarieji jau pamiršti, o geri prisiminimai apie šią įdomią šalį liks ilgam. Šri Lankos gyventojai – ir tamilai ir singalai...
Ir aš buvau Machu Picchu (9)
  • 2016-07-03 (nuotraukų 38)
  • Peru
[img]http://www.mytrips.lt/files/2016/07/03/img/Ir-as-buvau-Machu-Picchu-29130832.jpg[/img] Seniai norėjom nuskristi į Pietų Ameriką. Noras virto realybe, kai pasitaikė pigus skrydis į Limą. Iš Amsterdamo – 370 EUR. Susiviliojome. Nors, skridis iki Amsterdamo ir nakvynė ten padidino tą kainą gerokai. Dar vienas didelė klaida, kurią įsirašiau didelėmis raidėmis...
Du Kiprai (1)
  • 2015-10-05 (nuotraukų 20)
  • Kipras
Kadangi pernai nepavyko normaliai pratęsti vasaros Balkanuose – atsitiko tiems kraštams nebūdingai šalta rugsėjo pabaiga, tai šių metų vasaros pratęsimą nukėlėme gerokai toliau į pietus. Į Kiprą. Kipre visi buvo ir viską matė. Skridome pilnu lėktuvu ir pirmyn ir atgal. O...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas DKF. Naujausios nuotraukos

Kandy Šri Lanka Kandy Šri Lanka Mihintale Šri Lanka Sigiriya Šri Lanka
Auksinė šventykla Šri Lanka Arbatos plantacija Šri Lanka Arbatos laukai Šri Lanka Elnias Šri Lanka