Cesius

Žinutės: 9
Lankytojų: 23515
World
Aplankytos šalys: Albanija, Andora, Armėnija, Austrija, Baltarusija, Belgija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Čekija, Danija, Egiptas, Estija, Gibraltaras, Graikija, Gruzija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Juodkalnija, Kipras, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Malta, Monakas, Nyderlandai, Norvegija, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Rusija, San Marinas, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Tunisas, Turkija, Ukraina, Uzbekija, Vatikanas, Vengrija, Vokietija

Keliautojas Cesius. Naujausios istorijos

Į Budapeštą... Į Estergomą... (9) Susidarė vaizdas, kad Vengrija yra balta dėmė keliautojų žemėlapiuose. Nutariau užpildyti tą dėmę. Aišku, juokauju. Į Budapeštą planavau važiuoti kokius 2- 3 metus. Planavome keturiese. Autobusu. Maršrutiniu. Ieškojau akcijinių bilietų. Nemokėjau sujungti akcijos ir persėdimo kelionė nutolo. Bet noras augo...
Kalabrija- geriau nei tikėtasi (7)
  • 2017-07-07 (nuotraukų 83)
  • Italija
Ilgai lauktos atostogos. Tiesiog skaičiuoji mėnesius, po to savaites, po to dienas. Šiemet žiemą perėjo tiesiog į vasarą. Kai kas sako, jog dar neperėjo. Neaiškus metų laikas. Atostogų ne laukėme, o laukėmės kaip per nėštumą. Kryptis Kalabrija. Pasirinkta todėl, kad...
Pas rytinius kaimynus (15) Jie nuo mūsų į rytus ir pietryčius. Ir visai šalia. Tik griežtas vizų režimas. Nuotraukoje vizai turi būti 85 procentai galvos. Mano draugas ir bendrakeleivis turėjo dėl to persifotografuoti. Baltarusija. Kelionė organizuota. Ne taip kai į Lenkiją sugalvoję išlekiame...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Cesius. Naujausios nuotraukos

Varpai tvirtovėje Vengrija Vizivaroš Vengrija Katedroje Vengrija Katedra Vengrija
Tvirtovė Vengrija Estergome Vengrija Estergome Vengrija Vaizdas nuo stogo į Slovakiją Vengrija
Katedra Vengrija Vaizdas nuo kupolo Vengrija Karūnuoja šv. Ištvaną. Vengrija Tvirtovė ir katedra Vengrija