Bezobrazas

Žinutės: 3
Lankytojų: 5666
World
Aplankytos šalys: Angilija, Baltarusija, Belgija, Čekija, Danija, Estija, Jungtinė Karalystė, Latvija, Lenkija, Lietuva, Marokas, Norvegija, Rusija, Slovakija, Suomija, Švedija, Ukraina, Vokietija

Keliautojas Bezobrazas. Naujausios istorijos

Krymas (19)
  • 2013-01-09 (nuotraukų 34)
  • Ukraina
Pajudėjom iš Vilniaus sekmadienį rugpjūčio 10 dieną(atrodo) apie 15:30 ne pirmos jaunystės, bet itin talpiu VW Sharan automobiliu. Prisidėjom daiktų jau atrodo visiem įmanomiems gyvenimo atvejams, o bagažinės vis vien tik pusę teužpildėm. Be visų tų daiktų (kurių nemažos dalies...
Ten ir Atgal.... 20 dienų Šiaurėje (8)
  • 2013-01-07 (nuotraukų 53)
  • Rusija
Ilgai lauktos atostogos prasidėjo. Visi reikaimi žemėlapiai per metus išmokti bene mintinai, maisto konservai paruošti, leidimai ir kiti dokumentai sutvarkyti. Baltarusių pasienietis kėsinasi tikrinti didžiają kuprinę su katamaranu. Šiek tiek patampė už išlindusio vamzdžio, sužinojo kad kuprinė tikrai "tižolaja"...
Marokas 2008 - Pietinė dalis, varom standartiniu maršrutu. (3)
  • 2011-10-03 (nuotraukų 22)
  • Marokas
2008-04-antra pusė. Dar net nespėję įlipti į lėktuvą susipažįstam su keliais lietuviais, kurie skrenda taip pat į Marakešą ir netgi grįžta tą pačią dieną kaip ir mes. Vienas jų į Maroką keliauja berods jau 3-a kartą. Taigi vyksta pasikeitimas informacija. Skrydis...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Bezobrazas. Naujausios nuotraukos

Stotelė Ukraina Nuošalesnis plęžas Ukraina Sevastopolio panoramos muziejus Ukraina Baktichysarajaus apylinkės Ukraina
Mangup-Kale Ukraina Mangup-Kale Ukraina Mangup-Kale Ukraina Ai petri Ukraina
Ai petri Ukraina Ai petri Ukraina Simeiz pležas Ukraina Džir Džiur krioklys Ukraina