Puslapis 1 iš 3 Atgal1 2 3

Labai spalvinga Bananų Respublika (4)
  • 2017-02-11 (nuotraukų 35)
Bananų respublika, šalis, kurioje yra „pasaulio žmogžudysčių sostinė“, viena skurdžiausių Centrinės Amerikos šalių – šie (beje, pirmasis ir buvo sukurtas specialiai Hondūrui) ir dar kiti nusistovėję epitetai tikrai neprideda žavesio Hondūrui. Kitą vertus, būtent Hondūre yra vienas gražiausių majų...
Geriau nei galima tikėtis atrodanti paskutinė absoliutinė monarchija Afrikoje (2)
  • 2017-02-04 (nuotraukų 32)
Svazilendas, įžengus iš Mozambiko, atrodo visai kitas pasaulis. Tai jaučiame ne tik iš tvarkingo, su aliuzija į tai, ką galima pavadinti „nacionaliniu stiliumi“ įrengto pasienio kontrolės punkto, netrukus prasidedančių gerokai geresnių kelių, bet ir kur kas geriau atrodančių ir geriau...
„Užmesti akį“ į Zambiją (3)
  • 2017-01-14 (nuotraukų 17)
Atsakymas į klausimą „ką tokio galima pamatyti Zambijoje, ko nėra kaimyninėse šalyse“ yra vienintelis – Viktorijos krioklys. Visa kita - nacionaliniai parkai, kuriuose galima sutikti įvairaus dydžio „Didžiojo penketo“ kombinacijas – Kafue, Pietų Luangwa, Lukusuzi, Žemutinės Zambezės - yra, tačiau...
Šalis "apie nieką", bet savotiškai žavi (1)
  • 2016-03-29 (nuotraukų 33)
Manau, nesuklysiu teigdamas, kad daugumai mūsų tautiečių Paragvajus geriausiu atveju tėra vietovė „kažkur Pietų Amerikoje“, nekalbant jau apie gebėjimą pasakyti ką nors daugiau. Aš taip pat priklausiau šiai daugumai, kol kelionės po Braziliją metu nusprendžiau užpildyti šią išsilavinimo spragą. [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/03/29/img/Veliava-31029441.jpg[/img] Ir taip...
Paskubėkite į Birmą (2)
  • 2016-03-12 (nuotraukų 51)
Paskubėkite į Birmą, kol jos neužplūdo turistų ordos ir ji netapo dar vienu Tailandu – tokia mintis sistemingai susiklostė kelionės po šią, Lietuvos vėliavą 1943-1945 m. (su karališkuoju povu) ir 2010 m. (su balta žvaigžde) „pasiskolinusią“ šalį. Puikus klimatas, turininga...
Peru paviršutiniško keliautojo akimis (3)
  • 2016-01-16 (nuotraukų 39)
Peru aplankyti reikia bent jau poros savaičių. Kitaip gausis daug lėkimo arba liks daug neapžiūrėto. Nenorint švaistyti pinigų kelionių agentūrų paslaugoms, kelionę po Peru galima planuotis pačiam. O galima ir pasinaudoti po didesnę pakrantės dalį - nuo Limos iki ...
Bolivija: aukščiau debesų ir geriau nei įsivaizduota (4)
  • 2015-12-17 (nuotraukų 31)
Bolivija buvo savotiškai nedidelis, tik kelioms dienoms planuotas mano kelionės į Peru priedas. Tačiau, nusipirkęs bilietus ir pradėjęs planuotis maršrutą po šią, žemėlapyje ne itin įspūdingai atrodančią šalį, supratau, kad su tokiu požiūriu padariau didžiulę klaidą. Daugiatautė Bolivijos valstybė (toks...
Baku ir truputis Azerbaidžano (5)
  • 2015-12-05 (nuotraukų 20)
Galvokite apie Baku, kaip apie tipinį postsovietinį miestą ir būsite labai neteisūs. Bent jau atsidūrę jo centre. Jei, prieš pirmą kartą vykdami į Baku, aplankėte Jerevaną ar/ir Tbilisį ir tikitės kažko panašaus (nors, mano nuomone, pavadinti Jerevaną ir Tbilisį „panašiais“...