Puslapis 1 iš 7 Atgal1 2 3 4 5 6 7

Pasivaikščiojimai po Romą (16)
  • 2017-04-08 (nuotraukų 179)
1 diena- tiksliau vakaras [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/04/08/img/Roma-47134685.jpg[/img] Dažnai pirmas įspūdis naujoje vietoje suformuoja vienokią ar kitokią nuomonę, kuri gali ilgam išlikti pasąmonėje ir norint ją pakeisti gali prireikti daug pastangų. Taksistai Romos oro uoste vieni iš tų, kurie jautresniems gali...
Trys žiemiškos dienos Osle - arba kaip žiūrėjome baletą (5)
  • 2017-01-09 (nuotraukų 104)
1 diena 5 valanda ryto. Prie oro uosto išvykimo salės durų stovi virtinė automobilių. Iš jų lipa ir kuo greičiau į šiltą salę veržiasi dešimtys apsimiegojusių žmonių su dideliais lagaminais. Kur jie skuba šitokioje ankstybėje? Oro uosto tablo šviečia...
Elzaso sūriai ir Švarcvaldo vyšnių pyragas (III dalis) (8)
  • 2016-11-05 (nuotraukų 74)
9 diena Miesteliais jau sotūs. Norisi gamtos. Todėl vėl diena skirta Švarcvaldui. O ir paskutinė proga paieškoti Švarcvaldo vyšnių pyrago. Juk jo dar neragavome. Ryte dar peržiūriu, kurie kriokliai arčiausiai. Sąraše turiu virš...
Elzaso sūriai ir Švarcvaldo vyšnių pyragas (II dalis) (14)
  • 2016-10-08 (nuotraukų 183)
6 diena Pagaliau lankysime Elzasą. Šįkart turistinius miestelius. Siena tarp valstybių per Reino upės vidurį. Tad pusė tilto Vokietijoje, kita Prancūzijoje. Sveika, Prancūzija! Įdomu Elzase. Šiaip jau jei lėksite greitkeliu A35, miestelių nematysite ir su žiburiu. Nusukus į šoną, važiuojant...
Elzaso sūriai ir Švarcvaldo vyšnių pyragas (I dalis) (3)
  • 2016-10-01 (nuotraukų 60)
Iš vaikystės atsimenu „Aerofloto“ lėktuvuose dalinamus saldainukus. Tokius nedidukus, saldžiarūgščio skonio. Ach, kokie skanūs jie buvo - net dabar juntu jų skonį. Tariu- Elzasas- ir kažkodėl pajuntu lygiai tokį patį skonį. Šio skonio pavilioti ir nusprendėme nulėkti...
Vilniaus akcentai (8)
  • 2016-09-25 (nuotraukų 67)
Vis galvojau ar verta pasakoti apie keliones po Lietuvą. Atrodo visi čia pat malamės, vieni pas kitus į svečius važiuojame, viską tą patį matome. Tačiau savo mieste dažnas paskęsta kasdienybėje ir rutinoje, pro tikrai įspūdingus pastatus prabėga nulenkęs galvą. Ką...
Baltarusija- pasiblaškymai po pilis ir provinciją ( II dalis) (6)
  • 2016-07-21 (nuotraukų 130)
2 diena Keliamės anksti ir skubame pusryčiauti. Pusryčiams gauname visokių patiekalų- švediškas stalas. Labai skani paprasta avižinė košė, nors visai neišvaizdi. Net pakartoju dubenėlį. Tik su kava tai problemos - tirpi. Galima įsipilti pieno, bet...
Baltarusija- pasiblaškymai po pilis ir provinciją ( I dalis) (4)
  • 2016-07-02 (nuotraukų 90)
Belarus moja rodnaja, bulba drobnaja, gnilaja. Kažkodėl būtent šie žodžiai šovė į galvą, pradedant kelionės aprašymą. Nors nieko gimto toje Baltarusijoje nėra, o ir supuvusių bulvių nematėme. Iš tikrųjų, tai paskutiniu metu pagalvodavome, kad visai įdomu būtų...