Aruna

Žinutės: 40
Lankytojų: 111654
World
Aplankytos šalys: Albanija, Andora, Austrija, Baltarusija, Bulgarija, Čekija, Egiptas, Estija, Graikija, Gruzija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Jungtiniai Arabų Emyratai, Juodkalnija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lichtenšteinas, Lietuva, Liuksemburgas, Makedonija, Malta, Monakas, Norvegija, Prancūzija, Rusija, Serbija, Slovakija, Šveicarija, Tunisas, Ukraina, Vatikanas, Vengrija, Vokietija
Apie:

Galiu padėti susiplanuoti kelionę - rašykite arunapirkimai@gmail.com
Kiekviena kelionė, tai norų lentynėlės mažėjimas.... o lentynėlės galo nesimato ...

Keliautojas Aruna. Naujausios istorijos

Toskanos kvapai (II) (7)
  • 2017-11-11 (nuotraukų 123)
  • Italija
6 diena Ryte kieme sutinkame močiutę. Pasirodo, ji Frančeskos anyta. Ir mūsų nuostabai ji puikiai kalba angliškai. Susitariu, kad pinigus už aliejų paliksiu ant stalo. Ir dar susitariu, kad kol kas daiktus galime palikti bute. Mano planas chuliganas -...
Toskanos kvapai (I dalis) (6)
  • 2017-10-29 (nuotraukų 89)
  • Italija
Jau seniai kitas šalis apžiūrinėjame ramiai, be skubos, pasirinkdami konkretų regioną. Toskana senokai buvo mūsų planuose, tačiau noras ją pamatyti ypač sustiprėjo perskaičius Dalios knygą. Ir tos mintys sukosi jau nuo pereito rudens. Sutikti Naujųjų į Vilnių atskrido...
Baltarusijos spalvos ( II dalis) (9) 3 diena Nors naktį ir palijo, maloniai šiltas rytas tiesiog masina pasivaikščioti pušų paunksmėje. Tačiau mūsų jau laukia pusryčiai ir vėl 8.45 turime jau būti autobuse. Taip - čia palauk nėra, viskas tempe. Bevažiuojant paaiškėja, kad užsuksime ...