A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Žinutės: 42
Lankytojų: 109633
World
Aplankytos šalys: Albanija, Andora, Austrija, Baltarusija, Bulgarija, Čekija, Egiptas, Estija, Graikija, Gruzija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Jungtiniai Arabų Emyratai, Juodkalnija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lichtenšteinas, Lietuva, Liuksemburgas, Makedonija, Malta, Monakas, Norvegija, Prancūzija, Rusija, Serbija, Slovakija, Šveicarija, Tunisas, Ukraina, Vatikanas, Vengrija, Vokietija
Apie:

Kiekviena kelionė, tai norų lentynėlės mažėjimas.... o lentynėlės galo nesimato ...

Keliautojas Aruna. Naujausios istorijos

Baltarusijos spalvos ( I dalis) (5) Dar pernai keliaujant Baltarusijoje po LDK pilis, šmėstelėjo mintis, kad būtų įdomu pasivažinėti šiame krašte ir kitokiu maršrutu. Ir čia kaip toj pasakoj „lydekai paliepus, man panorėjus“, vieną vakarą vasaros pradžioje gavau pasiūlymą iš kaimyno, kuris organizuoja nestandartines...
Karaliaus Mindaugo karūnos beieškant (8)
  • 2017-07-22 (nuotraukų 91)
  • Lenkija
Ėjo antras vasaros mėnuo ...... gerai, kad nesnigo))) Bet jau prilijo tai sočiai. Kai oras nei šioks, nei toks, kai svaiginanti kvapais, karščiu, leipstančiais gėlynais vasara tik prisiminimuose, tai ir nepajunti, kad pusė jos jau ir prabėgo... Ir...
Pasivaikščiojimai po Romą (16)
  • 2017-04-08 (nuotraukų 179)
  • Italija
1 diena- tiksliau vakaras [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/04/08/img/Roma-47134685.jpg[/img] Dažnai pirmas įspūdis naujoje vietoje suformuoja vienokią ar kitokią nuomonę, kuri gali ilgam išlikti pasąmonėje ir norint ją pakeisti gali prireikti daug pastangų. Taksistai Romos oro uoste vieni iš tų, kurie jautresniems gali...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Aruna. Naujausios nuotraukos

balt Baltarusija Baltarusija Baltarusija Baltarusija Baltarusija Baltarusija Baltarusija
Baltarusija Baltarusija Baltarusija Baltarusija Baltarusija Baltarusija Baltarusija Baltarusija